Grad Beograd uskoro će raspisati konkurs za uvođenje minibuseva od crkve Svetog Marka i Slavije do aerodroma "Nikola Tesla". Polasci minibuseva će biti u intervalu od 20 minuta do pola sata, u zavisnosti od godišnjeg doba, doba dana i broja letova sa aerodroma. Ova vozila neće saobraćati u sklopu javnog gradskog prevoza, pa za njih neće važiti pretplatne karte sugrađana, odnosno markice koje se koriste u GSP-u. U nekom ranijem periodu za ovakav vid prevoza nije bilo velikog interesovanja, ali putnicima se mora obezbediti mogućnost izbora. Ovaj vid prevoza neće negativno uticati na rad taksi službe na aerodromu, u kojoj je nedavno uveden fiksni cenovnik za pet zona, u zavisnosti od udaljenosti od aerodroma. Uvođenje fiksnih cena vožnje do aerodroma donelo je probleme, ali ne u smislu da je nekom više naplaćeno, nego u rasporedu i organizaciji taksi vozila na stajalištu na aerodromu. Vozači su hteli i pokušali su da pravljenjem problema poremete uvođenje novog sistema.
Grad Beograd uskoro će raspisati konkurs za uvođenje minibuseva od crkve Svetog Marka i Slavije do aerodroma "Nikola Tesla".
Polasci minibuseva će biti u intervalu od 20 minuta do pola sata, u zavisnosti od godišnjeg doba, doba dana i broja letova sa aerodroma.
Ova vozila neće saobraćati u sklopu javnog gradskog prevoza, pa za njih neće važiti pretplatne karte sugrađana, odnosno markice koje se koriste u GSP-u.
"U nekom ranijem periodu za ovakav vid prevoza nije bilo velikog interesovanja, ali putnicima moramo obezbediti mogućnost izbora", istakao je član Gradskog veća Dejan Mali.
On je dodao i da ovaj vid prevoza neće negativno uticati na rad taksi službe na aerodromu, u kojoj je nedavno uveden fiksni cenovnik za pet zona, u zavisnosti od udaljenosti od aerodroma.
"Uvođenje fiksnih cena vožnje do aerodroma donelo je probleme, ali ne u smislu da je nekom više naplaćeno, nego u rasporedu i organizaciji taksi vozila na stajalištu na aerodromu. Vozači su hteli i pokušali su da pravljenjem problema poremete uvođenje novog sistema. Mi smo pretpostavljali da će do problema dolaziti, ali isto tako smo spremni da ih rešimo", objašnjava Mali.
Vlasnik "Beogradskog taksija" Zlatan Zlatković misli da je dobro to što je u planu uvođenje novih polazaka od aerodroma.
"Konkurencija je uvek dobra, a putnicima uvek treba ostaviti mogućnost izbora. Ja prvi u nekom drugom gradu volim da sačekam autobus na aerodromu, lepo se smestim, uživam u vožnji i razgledam okolinu", kaže on.
Prema njegovim rečima, obim posla od kada su uvedene fiksne cene se smanjio u odnosu na prošlu godinu.
"Na to smanjenje je uticalo i nevreme, pa su tako mnogi letovi otkazani. Mnogo je bolje jer postoji neki red i vozač je siguran da će dobiti neku vožnju do grada, što ranije nije bilo sigurno. Dobro je i to što putnici mogu da pozovu taksi prevoznika koji njima odgovara. Jedino velike probleme imaju zaposleni koji nas raspoređuju na samom aerodromu, ali iskreno se nadam da će se i to srediti i da će sve funkcionisati normalno", priča Zlatan Zlatković.
Uvođenje minibuseva za vožnju do aerodroma sigurno će smanjiti obim posla taksista, ali sve kategorije putnika imaće način da se prevezu do grada.
"Dobro je što će biti prevoznika za svačiji džep, još samo da bude putnika", objašnjava Milivoje Armuš, predsednik "Beotaksija".