Hilton Imperial Dubrovnik osvojio je nagradu “Best in Customer Service Award 2010” u kategoriji hotelijerstva, a gospodin Andreas Jersabeck, glavni direktor hotela Hilton Imperial Dubrovnik, osvojio je BICSA Ambassador Award 2010. Na taj je način hotel Hilton Imperial Dubrovnik još jednom dokazao izvrsnost svoje usluge i gostoljubivosti. Ova je nagrada priznanje za sve članove Hiltonova tima i dodatno potvrđuje njihov duh gostoljubivosti koji ima posebno mjesto u kulturnim vrijednostima branda Hilton. Članovi Hiltonova tima u Hrvatskoj dio su globalne obitelji koja svakog dana stvara nezaboravna iskustva za svoje goste. Best in Customer Service Award je nacionalni natječaj koji je razvila tvrtka Vita komunikacije s ciljem prepoznavanja i nagrađivanja organizacija koje su dokazale izvrsnost u usluzi za korisnike. Svrha je ove nagrade promicanje izvrsnosti, dobrih običaja, rukovođenja i inovativnosti. U konkurenciji 15 nominiranih tvrtki u kategoriji hotelijerstva upravo je Hilton Imperial Dubrovnik osvojio ovu nagradu.
Hilton Imperial Dubrovnik osvojio je nagradu “Best in Customer Service Award 2010” u kategoriji hotelijerstva, a gospodin Andreas Jersabeck, glavni direktor hotela Hilton Imperial Dubrovnik, osvojio je BICSA Ambassador Award 2010. Na taj je način hotel Hilton Imperial Dubrovnik još jednom dokazao izvrsnost svoje usluge i gostoljubivosti.
Ova je nagrada priznanje za sve članove Hiltonova tima i dodatno potvrđuje njihov duh gostoljubivosti koji ima posebno mjesto u kulturnim vrijednostima branda Hilton. Članovi Hiltonova tima u Hrvatskoj dio su globalne obitelji koja svakog dana stvara nezaboravna iskustva za svoje goste.
Best in Customer Service Award je nacionalni natječaj koji je razvila tvrtka Vita komunikacije s ciljem prepoznavanja i nagrađivanja organizacija koje su dokazale izvrsnost u usluzi za korisnike. Svrha je ove nagrade promicanje izvrsnosti, dobrih običaja, rukovođenja i inovativnosti. U konkurenciji 15 nominiranih tvrtki u kategoriji hotelijerstva upravo je Hilton Imperial Dubrovnik osvojio ovu nagradu.
Nagrada BICSA Ambassador Award utemeljena je 2010. godine u sklopu programa Best in Customer Support Award i odaje počast osobi koja je pokazala najbolje vodstvo, inovativnost i izvrsnost u korisničkim uslugama. Dobitnici nagrade BICSA Ambassador Award primjeri su za izvrsnost u korisničkoj usluzi i nagrađeni su za pozitivno djelovanje na društvo.
Ovogodišnji dobitnik Andreas Jersabeck, glavni direktor hotela Hilton Imperial Dubrovnik, ovom je prilikom izjavio: “Ponosan sam što vodim jedan od najboljih hotela u Hrvatskoj, Hilton u Dubrovniku koji ugošćuje posjetitelje iz čitavog svijeta. Uvijek se trudimo premašiti očekivanja naših gostiju i vodimo se najvišim standardima naše profesije. Želim zahvaliti svima iz Hiltona koji su pomogli u stvaranju najbolje usluge u ovoj kategoriji, organizatorima nagrade i našim gostima koji su prepoznali izvrsnost naše usluge”.
Jedno od najprepoznatljivijih imena u hotelskoj industriji, Hilton Hotels & Resorts vodeći je u svom segmentu. Hilton Hotels & Resorts nudi smještaj u više zemalja nego bilo koji drugi full service brand hotela, s više od 540 hotela i resorta u 76 zemalja na šest kontinenata. Od gala holivudskih večeri do poslovnih događaja i privatnih zabava, Hilton je tamo gdje svijet stvara povijest, sklapa dogovore, nazdravlja specijalnim prigodama i gdje se odmara.
Best in Customer Service Award 2010 je zadnja u nizu nagrada kojom se Hilton Imperial Dubrovnik ovjenčao od svog otvorenja u svibnju 2005. Među ostalim, osvojio je World Travel Award, “oscara” hotelijerske industrije za najbolji hotel u Hrvatskoj, Cvijet turizma za najbolji hotel na Jadranskoj obali 2010 te ga je 2009 Business Traveller proglasio najboljim poslovnim hotelom u Hrvatskoj. Te nagrade samo potvrđuju što su gosti Hiltona uvijek cijenili – gostoljubivost i izvrsnost usluge hotela Hilton Imperial Dubrovnik.
O Hilton Hotels & Resorts
Hilton Hotels & Resorts, jedno od najprepoznatljivijih imena u industriji, je otmjen i inovativan globalni lider na području hotelijerstvu. Od inauguracijskih balova i holivudskih gala večera do poslovnih događanja i privatnih zabava, u Hiltonu se stvara povijest, sklapaju poslovi, nazdravlja posebnim prigodama, a ujedno pruža i utočište.
Vodeći brand kompanije Hilton Worldwide uvijek je vjeran svojoj tradiciji inovacija razvijajući proizvode i usluge kako bi zadovoljio potrebe budućih snalažljivih svjetskih putnika, dok više od 144.000 članova Hiltonova tima svakodnevno brine o tome da se svakom gostu posveti pažnja te da ga se cijeni i poštuje.
Danas, portfelj Hilton Hotels & Resorts obuhvaća više od 540 hotela u 76 zemalja, dok je brand i dalje sinonim za „hotel“. Najnovije vijesti o Hiltonu dostupne su na www.hiltonglobalmediacenter.com te na www.hilton.com. Korisnici društvenih mreža Hilton mogu pronaći na www.twitter.com/hiltononline, www.facebook.com/hilton i www.youtube.com/hilton. Hilton Hotels & Resorts jedan je od deset vodećih brandova kompanije Hilton Worldwide.
O Hilton Worldwide
Hilton Worldwide je globalni lider u hotelijerstvu s ponudom koja se sastoji od luksuznih full-service hotela i resorta do extended-stay apartmana i hotela srednje cjenovne kategorije. Već 91 godinu Hilton Worldwide nudi poslovnim i rekreativnim putnicima najbolji smještaj, uslugu, komfor i vrijednost.
Kompanije je posvećena nastavku tradicije pružanja vrhunske usluge preko svojih globalnih brandova. Brandove čini više od 3.600 hotela, 600.000 soba u 81 zemlji i uključuju Waldorf Astoria & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & resorts, Doubletree, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2Suites by Hilton i Hiilton Grand Vacations. Tvrtka upravlja i svjetskim nagradnim programom za goste Hilton HHonors®. Za više informacija o kompaniji posjetite www.hiltonworldwide.com.
O nagradi Best in Customer Service Award
Best in Customer Service Award je program nacionalnog natjecanja, kojeg je razvila tvrtka Vita komunikacije ciljem nagrađivanja i prepoznavanje tvrtki koje demonstriraju izvrsnost usluživanja.
Organizacije se ocjenjuju prema pet kriterija: vodstvo; kreativnost; kultura uslužnosti; pozicioniranje usluga; briga oko odnosa s klijentom i ponovno zadobivanje povjerenja klijenta (Strategija oporavka usluge).
Izborni proces uključuje anketu o mišljenju zaposlenika i anketu o mišljenju eksternih klijenata odabranom uzorku zaposlenika i klijenata te posjet članova predizbornog odbora. Savjetodavni odbor pregledava sve dobivene rezultate koje su pripremili članovi Predizbornog odbora i donosi odluku o glavnom pobjedniku nagrade Best in Customer Service Award.
Nominacije i pobjednike provjerili su i odabrali slijedeći članovi odbora: Sanja Gomuzak, direktorica tvrtke za mystery shopping Heraklea; Vedrana Likan, direktorica Colliers International Hrvatska i Andrijana Mušura sa Zagrebačke škole za ekonomiju i menadžment; kao i članovi Savjetodavnog odbora kojeg čine Don Hudspeth, dekan ACMT-a u Dubrovniku, Miroslav Mandić s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Tihomir Vranešević s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i Velimir Srića, zamjenik dekana za Međunarodno poslovanje Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.