Ovogodišnju turističku sezonu mogao bi spastiti internet booking jeftinog smještaja! Kako doznaje portal PoslovniPuls.com, Hrvatska je jedna od najpopularnijih turističkih destinacija na najvećem svjetskom online hostel servisu HostelWorld.com! Većina vodećih doma ih turističkih centara iznimno je dobro predstavljena na HostelWorldu s bogatom ponudom objekata za smještaj - od jeftinih hostela do privatnih soba, apartmana i vila. Tako je primjerice za Dubrovnik moguće pronaći više od 300 dostupnih smještajnih objekata, uključujući i privatne sobe. Cijene su raznolike, a dvokrevetnu sobu je u inače skupom „biseru Jadrana“ u srcu sezone moguće pronaći već za 10 eura po osobi! I drugi dalmatinski gradovi poput Splita, Zadra i Šibenika popularni su među mlađom populacijom koja najčešće koristi HostelWorld...
Ovogodišnju turističku sezonu mogao bi spastiti internet booking jeftinog smještaja! Kako doznaje portal PoslovniPuls.com, Hrvatska je jedna od najpopularnijih turističkih destinacija na najvećem svjetskom online hostel servisu HostelWorld.com!
Većina vodećih doma ih turističkih centara iznimno je dobro predstavljena na HostelWorldu s bogatom ponudom objekata za smještaj - od jeftinih hostela do privatnih soba, apartmana i vila. Tako je primjerice za Dubrovnik moguće pronaći više od 300 dostupnih smještajnih objekata, uključujući i privatne sobe.
Cijene su raznolike, a dvokrevetnu sobu je u inače skupom „biseru Jadrana“ u srcu sezone moguće pronaći već za 10 eura po osobi! U razgovoru s lokalnim iznajmljivačima PoslovniPuls doznaje kako je upis novih objekata iz Dubrovnika blokiran zbog prevelike ponude, što samo potvrđuje popularnost dotičnog servisa među domaćim vlasnicima privatnog turističkog smještaja. I drugi dalmatinski gradovi poput Splita, Zadra i Šibenika popularni su među mlađom populacijom koja najčešće koristi HostelWorld.
- Hrvatska je nakon Češke naša najpopularnija destinacija u istočnoj Europi za 2010. godinu! Rezervacije za Hrvatsku ove godine skočile su za 25 posto - izjavila je Aisling White, PR managerica HostelWorlda u ekskluzivnom razgovoru za PoslovniPuls.
Izgleda da je ove godine i Ministarstvo turizma konačno prepoznalo sve prednosti internet promocije, pa je nedavno ministar Damir Bajs najavio ulaganje od gotovo 34 milijuna kuna u internet promidžbu domaće turističke ponude.