Hrvatska u projektu TUI Inside

Bez autora
May 11 2011

Promotivno-edukacijska akcija TUI Inside prvi se put provodi u Hrvatskoj, a iskustva drugih mediteranskih zemalja, u kojima je već provedena, pokazuju da je pridonijela povećanju turističkog prometa iz Njemačke i do 30 posto te dugoročnim učincima boljeg pozicioniranja pojedinih turističkih odredišta. Projekt dovodi 900 agenata u Dubrovnik i jedan je od dvaju najvećih turističkih događaja ove godine u Hrvatskoj, prvi se provodi u Dubrovniku u predsezoni, a drugi će se provoditi u Zagrebu u posezoni. Akciju TUI Inside provode Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u suradnji s najvećim njemačkim turoperatorom TUI Deutschland, a cilj je promicati ugled hrvatskog turizma, bolje pozicionirati Hrvatsku kao turističko odredište te promicati organizirani turistički promet u Njemačkoj, koja je hrvatsko vodeće emitivno tržište.

Hrvatska u projektu TUI InsidePromotivno-edukacijska akcija TUI Inside prvi se put provodi u Hrvatskoj, a iskustva drugih mediteranskih zemalja, u kojima je već provedena, pokazuju da je pridonijela povećanju turističkog prometa iz Njemačke i do 30 posto te dugoročnim učincima boljeg pozicioniranja pojedinih turističkih odredišta, istaknuto je danas u Dubrovniku na konferenciji za novinare u povodu uključivanja Hrvatske u taj projekt.

Projekt dovodi 900 agenata u Dubrovnik i jedan je od dvaju najvećih turističkih događaja ove godine u Hrvatskoj, prvi se provodi u Dubrovniku u predsezoni, a drugi će se provoditi u Zagrebu u posezoni, istaknuo je ministar turizma Damir Bajs.

Akciju TUI Inside provode Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u suradnji s najvećim njemačkim turoperatorom TUI Deutschland, a cilj je promicati ugled hrvatskog turizma, bolje pozicionirati Hrvatsku kao turističko odredište te promicati organizirani turistički promet u Njemačkoj, koja je hrvatsko vodeće emitivno tržište.

U akciji, započetoj u studenom 2010., sudjelovalo je više od 4200 sudionika, predstavnika njemačkih putničkih agencija. Nakon provjere znanja o Hrvatskoj izabrano ih je 900 koji će u svibnju u šest skupina boraviti u Dubrovniku i Dubrovačko-neretvanskoj županiji, a prva je već stigla u Dubrovnik.

Ministarstvo turizma i HTZ nastoje ojačati konkurentnost i poboljšati kvalitetu hrvatskog turizma osmišljenim turističkim kampanjama kako bi Hrvatsku od odredišta koje isključivo nudi sunce i more pretvorili u odredište visokog stila života s ekopredznakom, poput Francuske i Italije, istaknuo je ministar Bajs na konferenciji na kojoj su sudjelovali i direktor glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić i predstavnici TUI-ja.

U suradnji s TUI-jem Hrvatska će se predstaviti i pod novim geslom: Stara destinacija za novu kvalitetu.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik