AC Hotel by Marriott Split i Pipi, dva splitska brenda, danas su objavila početak strateške suradnje koja za cilj ima afirmirati proizvode i usluge kompanija na lokalnom i globalnom tržištu, spajajući pritom snažne kulturološke i komercijalne identitete u modernom i tradicionalnom duhu.
Smješten u najvišoj zgradi u Hrvatskoj, Westgate Toweru, AC Hotel by Marriott Split prvi je domaći predstavnik najprestižnijeg svjetskog lanca Marriott International. Westgate Tower svojom je modernom arhitekturom značajno podigao urbanističku vizuru grada pod Marjanom. Tome u prilog ide i činjenica što je 135-metarski neboder prošle godine osvojio međunarodno priznanje European Property Award u kategoriji najboljeg arhitektonskog rješenja visokogradnje komercijalne namjene.
S druge strane Pipi je jedan od najunikatnijih splitskih brendova koji je kroz desetljeća bio i ostao tradicionalan simbol Dalmacije. U svibnju davne 1971. godine napunjene su prve Pipi bočice, tada još pod kišobranom Dalmacijavina. Na valu “ludih sedamdesetih”’, najveća dalmatinska vinarija, a u to vrijeme i jedna od najvećih u bivšoj državi, s ogromnim pogonom i kapacitetima za punjenje, hrabro je željela ponuditi proizvod koji će parirati pićima sa zapadnog tržišta na koje se tada gledalo s čežnjom, a koja su imala gotovo ekskluzivan imidž u odnosu na tadašnju ponudu na ovim prostorima.
Suradnja dvaju brendova tako kroz jedinstvenu priču spaja dvije filozofije iskazujući počast bezvremenskim simbolima Splita i lokalnoj kulturi, stvarajući besprijekorno iskustvo za korisnike. Korporativni duh Westgate Towera koji je domaćin i nizu uglednih IT tvrtki te globalna prepoznatljivost modernog brenda AC Hotels by Marriott savršeno će se preklopiti s filozofijom Pipija kao simbolom ležernosti, slobodoumlja i poznatog mediteranskog prkosa.
“U ponudi našeg AC Storea već se nalazi Pipi, a prilikom prijave VIP gostiju Pipi limenke dio su poklona dobrodošlice. Za sada nam stižu samo izvrsne reakcije te smo jako sretni što naši gosti uistinu žele tijekom svog boravka u hotelu doći u dodir s lokalnim i autentičnim brendovima i proizvodima te iskusiti sve blagodati dolaska u Split”, izjavio je Ozren Kovačević, direktor marketinga i prodaje AC Hotela by Marriott Split.
Pipi, brend koji se kroz pet desetljeća konstantno mijenjao i išao u korak s trendovima, ovom suradnjom nanovo je potvrdio svoju otvorenost ali i pripadnost lokalnoj zajednici i to u trenutku kad je kompanija na oduševljenje korisnika na tržište izbacila dva nova okusa. Tako obožavatelji poznatog pića uz već standardni okus naranče već neko vrijeme uživaju u okusima Pipija s lubenicom i mandarinom.
“Drago nam je što možemo surađivati s brendovima koji naš grad zbilja svrstavaju na svjetsku turističku kartu. Kroz ovu suradnju željeli smo poslati poruku o sinergiji, dakle o slavljenju harmonije i uspješnom nadopunjavanju između simbola Splita od kojih su oba vezani uz ugostiteljstvo i turizam. Pipi u AC Hotelu by Marriott Split pokazatelj je da gosti bez ozbira što se nalaze u globalnom lancu i dalje mogu osjetiti dašak Dalmacije kroz jednu lokaliziranu priču”, izjavio je Tomislav Primorac, brend menadžer Pipi Beveragesa.