Iako je u problemima putnici najviše vjeruju Croatia Airlinesu

Bez autora
Mar 27 2012

Croatia Airlines je najsigurnija aviokompanija koje leti u Hrvatskoj. Građani joj najviše vjeruju bez obzira na sve probleme s kojima se CA suočava posljednjih godina. Zaključak je ovo nezavisnoga znanstvenog istraživanja tržišta QUDAL - DEEPMA u kojemu se mjerilo iskustvo i zadovoljstvo hrvatskih građana kvalitetom usluge svih aviokompanija koje posluju kod nas, a koje je u Hrvatskoj proveo međunarodni Centar za istraživanje tržišta GfK. Glasovat su mogli isključivo građani koji osobno koriste uslugu avioprijevoza, odnosno oni koji imaju određena iskustva od njima bliskih osoba. Croatia Airlines je dobio prestižnu QUDAL - QUality meDAL zlatnu medalju vrhunske kvalitete, a nju dobivaju isključivo proizvodi i usluge potrošači ocijene najvišim ocjenama za kvalitetu u svojoj tržišnoj kategoriji. Istraživanje je, inače, provedeno u skladu s odredbama Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja, koje su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR), a u kategoriji aviokompanija Croatia Airlines uvjerljivo je osvojilo prvo mjesto s 38,2 posto glasova ispitanika.

Iako je u problemima putnici najviše vjeruju Croatia AirlinesuCroatia Airlines je najsigurnija aviokompanija koje leti u Hrvatskoj. Građani joj najviše vjeruju bez obzira na sve probleme s kojima se CA suočava posljednjih godina.

Zaključak je ovo nezavisnoga znanstvenog istraživanja tržišta QUDAL - DEEPMA u kojemu se mjerilo iskustvo i zadovoljstvo hrvatskih građana kvalitetom usluge svih aviokompanija koje posluju kod nas, a koje je u Hrvatskoj proveo međunarodni Centar za istraživanje tržišta GfK.

"Glasovat su mogli isključivo građani koji osobno koriste uslugu avioprijevoza, odnosno oni koji imaju određena iskustva od njima bliskih osoba", pojasnio je glasnogovornik Croatia Airlinesa Davor Janušić.

Zahvaljujući njemu Croatia Airlines je dobio prestižnu QUDAL - QUality meDAL zlatnu medalju vrhunske kvalitete, a nju dobivaju isključivo proizvodi i usluge potrošači ocijene najvišim ocjenama za kvalitetu u svojoj tržišnoj kategoriji. Istraživanje je, inače, provedeno u skladu s odredbama Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja, koje su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR), a u kategoriji aviokompanija Croatia Airlines uvjerljivo je osvojilo prvo mjesto s 38,2 posto glasova ispitanika. Na drugome mjestu pozicionirala se Lufthansa s 9 posto ispitanika, a slijedi Germanwings sa 1,5 posto glasova.

Pitanja u QUDAL - DEEPMA istraživanju bila su otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni nikakvi mogući odgovori, već su slobodno mogli navoditi aviokompanije za koje smatraju da im u Hrvatskoj pružaju najveću razinu kvalitete. Iz CA posebno naglašavaju kao im je priznanje još važnije jer je dobiveno u vrijeme recesije. Podsjećaju, naime, da su QUDAL istraživanja kvalitete posebno vrijedna za kupce koji u financijski teškom okruženju danas traže dodatne potvrde kako bi za svoj novac dobili najveću moguću vrijednost na tržištu. U vremenima kada se traže takve dodatne, nezavisne i snažne potvrde, upravo je inovativna QUDAL zlatna medalja za kvalitetu znak je Croatia Airlines najbolji izbor na našem tržištu, poručuju iz nacionalne aviokompanije.

Sustav certificiranja - QUDAL - QUality meDAL razvila je švicarska tvrtka Icertas, a u Hrvatskoj ga provodi tvrtka Axios, a u suradnji s vodećom svjetskom konzultantskom i revizorskom kompanijom PWC (PriceWaterhouseCoopers).

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik