Promotivna akcija nacionalne aviokompanije nadmašila je očekivanja, jer je za samo nedelju dana prodato 11.500 povratnih aviokarata za 25 destinacija po cenama od 99 do 149 evra.Akcija „Jata“ pokrenula je i konkurenciju, koja je ponudila iste cene i uslove. Prodaja po promotivnim cenama za putovanja od 1. februara do 15. aprila traje do 31. januara i nakon toga ćemo uraditi analizu i doneti odluku o daljim akcijama, kojih će svakako biti.
Promotivna akcija nacionalne aviokompanije nadmašila je očekivanja, jer je za samo nedelju dana prodato 11.500 povratnih aviokarata za 25 destinacija po cenama od 99 do 149 evra, kaže za „Novosti“ Vladimir Ognjenović, v. d. generalnog direktora „Jat ervejza“.
Kako ističe, akcija „Jata“ pokrenula je i konkurenciju, koja je ponudila iste cene i uslove.
- Prodaja po promotivnim cenama za putovanja od 1. februara do 15. aprila traje do 31. januara i nakon toga ćemo uraditi analizu i doneti odluku o daljim akcijama, kojih će svakako biti - navodi Ognjenović.
- Najbolji dokaz da smo ovom akcijom pogodili nivo cene i uslove je da nas konkurencija prati i da su tokom prošle nedelje strane aviokompanije reagovale, ali mi smo u prednosti, jer smo prvi krenuli. Preporučujemo putnicima da prate medije, da zovu naš kol-centar i da se informišu o daljim akcijama.
U zimskom periodu, kada je potražnja aviokarata daleko manja, „Jatu“ je uspešna promotivna akcija donela veći prihod, tako da se lakše servisiraju obaveze dobavljačima.
- Obaveze se izmiruju bolje nego do sada, tako da ćemo letnju sezonu sačekati sa manjim opterećenjem nego što je to bilo prethodnih godina - ističe Ognjenović.
Kašnjenja
LoŠi vremenski uslovi uticali su na aviosabraćaj, pa je, kako kaže Ognjenović, proteklih dana bilo problema na evropskim aerodromima i onima u okruženju.
- Moram da pohvalim kolege sa beogradskog aerodroma „Nikola Tesla“ jer zaista čine sve da se saobraćaj odvija bez poteškoća - ističe Ognjenović.