Nacionalna aviokompanija, prema preliminarnom završnom računu, u prošloj godini zabeležila je minus od 25 miliona evra. Zahvaljujući zajmu od 51,5 miliona evra, za koji garantuje država, „Jat ervejz“ se vratio u život, a novi menadžment obećava bolje poslovne rezultate. Od početka godine povećan je broj putnika za 18 odsto u odnosu na isti period lane. Samo u februaru, broj putnika je veći za čak 28 odsto u odnosu na isti mesec prošle godine. Popunjenost putničke kabine je 58 odsto, za pet odsto više nego lane. U saobraćaju je trenutno osam aviona, što je dovoljno za planirani saobraćaj prema zimskom redu letenja. U letnjoj sezoni, prema planu menadžmenta, saobraćaće 13 aviona, od kojih devet „boinga 737“ i četiri ATR.
Nacionalna aviokompanija, prema preliminarnom završnom računu, u prošloj godini zabeležila je minus od 25 miliona evra, saznaju „Novosti“.
Zahvaljujući zajmu od 51,5 miliona evra, za koji garantuje država, „Jat ervejz“ se vratio u život, a novi menadžment obećava bolje poslovne rezultate. Od početka godine povećan je broj putnika za 18 odsto u odnosu na isti period lane. Samo u februaru, broj putnika je veći za čak 28 odsto u odnosu na isti mesec prošle godine. Popunjenost putničke kabine je 58 odsto, za pet odsto više nego lane. U saobraćaju je, kaže izvor „Novosti“, trenutno osam aviona, što je dovoljno za planirani saobraćaj prema zimskom redu letenja.
U letnjoj sezoni, prema planu menadžmenta, saobraćaće 13 aviona, od kojih devet „boinga 737“ i četiri ATR. Reč je o postojećoj floti „Jata“, koja će biti doterana u hangarima „Jat tehnike“. Dopremljena su i četiri avio-motora, za čiji remont je bila zadužena „Lufthanza tehnik“.
„Jat“, kako saznajemo, ukida liniju za Ljubljanu, a do kraja aprila, zbog situacije u Libiji, obustavljeni su letovi za Tripoli i Maltu. Nacionalna aviokompanija od 23. aprila uvodi direktnu, redovnu liniju za Heronu u Španiji. Takođe, od druge polovine juna, „Jat“ će saobraćati i na sezonskoj liniji Beograd - Dubrovnik, petkom i nedeljom. U letnjoj sezoni sa jednim dodatnim letom biće „pojačan“ Trst, a sa dva leta Atina.
Konačno, „Jat“ se iselio i iz zdanja na Bulevaru umetnosti, koje je prošle godine prodato „Telekomu“. Nacionalni avioprevoznik, kažu zaposleni u „Jatu“, sada ima bolju saradnju sa beogradskim aerodromom „Nikola Tesla“, „Jat tehnikom“, stranim aviokompanijama... Zaposleni veruju da će nacionalna aviokompanija opstati i ove godine, a od sledeće, nadaju se strateškom partneru.