Uz postojeće “boinge” i avione tipa ATR u nacionalnu aviokompaniju, ako je suditi po najavama generalnog direktora Srđana Radovanovića, “doleteće” najverovatnije i “Erbasovi” A319. “Jat” je dobio državnu garanciju za namenski investicioni kredit za početni deo zakupa dva aviona nove generacije. Ovi avioni biće nabavljeni na tenderu po odluci tenderske komisije, što do sada nikada nije bio slučaj i čime se napušta stara loša praksa. Upravni odbor “Jata” je na poslednjoj sednici naložio generalnom direktoru da prikupi ponude, a da služba za plan i razvoj predloži tip letilice. “Boingovi” avioni, koji odgovaraju potrebama “Jata” trenutno na tržištu ne mogu da se nađu po povoljnim uslovima, pa zato postoji mogućnost zakupa “Erbasa”. Ukoliko se letilice uzmu u najam od samog “Erbasa”, odnosno njegove lizing kuće, to bi značilo i početak rešavanja problema davno potpisanog ugovora sa najvećim proizvođačem aviona, koji je “Jatu” deceniju unazad bio “omča oko vrata”.
Uz postojeće “boinge” i avione tipa ATR u nacionalnu aviokompaniju, ako je suditi po najavama generalnog direktora Srđana Radovanovića, “doleteće” najverovatnije i “Erbasovi” A319.
- “Jat” je dobio državnu garanciju za namenski investicioni kredit za početni deo zakupa dva aviona nove generacije - navode u “Jatu”.
- Ovi avioni biće nabavljeni na tenderu po odluci tenderske komisije, što do sada nikada nije bio slučaj i čime se napušta stara loša praksa.
Kako “Novosti” nezvanično saznaju Upravni odbor “Jata” je na poslednjoj sednici naložio generalnom direktoru da prikupi ponude, a da služba za plan i razvoj predloži tip letilice. “Boingovi” avioni, koji odgovaraju potrebama “Jata” trenutno na tržištu ne mogu da se nađu po povoljnim uslovima, pa zato postoji mogućnost zakupa “Erbasa”.
Ukoliko se letilice uzmu u najam od samog “Erbasa”, odnosno njegove lizing kuće, to bi značilo i početak rešavanja problema davno potpisanog ugovora sa najvećim proizvođačem aviona, koji je “Jatu” deceniju unazad bio “omča oko vrata”.