Ljetni plovidbeni red, koji će se primjenjivati od 1. lipnja do 30. rujna, donio je nove sezonske cijene koje će, kad je u pitanju nacionalni putnički brodar Jadrolinija, porasti 20 posto. Sezonski plovidbeni red, koji će se tijekom ljeta mijenjati i nadopunjavati u skladu s procjenama o jačanju ili smanjenju prometa na pojedinim linijama, uglavnom je isti kao i prošlogodišnji. Novost je uvođenje feribota "Liburnija", koji će zamijeniti trajekt "Marko Polo" na dužobalnoj trajektnoj liniji Rijeka-Split, Stari Grad (Hvar)-Sobra (Mljet)-Dubrovnik. Na toj liniji putovat će se dva puta tjedno u oba smjera, pri čemu je polazak iz Rijeke ponedjeljkom i petkom, a iz Dubrovnika četvrtkom i nedjeljom. Od srijede se uvodi i sezonska trajektna linija Vela Luka-Lastovo s dva dnevna putovanja te katamaranska veza Split-Milna-Hvar na kojoj brzi brod svakodnevno plovi do Hvara, a utorkom i do Milne.
Ljetni plovidbeni red, koji će se primjenjivati od 1. lipnja do 30. rujna, donio je nove sezonske cijene koje će, kad je u pitanju nacionalni putnički brodar Jadrolinija, porasti 20 posto.
Sezonski plovidbeni red, koji će se tijekom ljeta mijenjati i nadopunjavati u skladu s procjenama o jačanju ili smanjenju prometa na pojedinim linijama, uglavnom je isti kao i prošlogodišnji. Novost je uvođenje feribota »Liburnija«, koji će zamijeniti trajekt »Marko Polo« na dužobalnoj trajektnoj liniji Rijeka-Split, Stari Grad (Hvar)-Sobra (Mljet)-Dubrovnik. Na toj liniji putovat će se dva puta tjedno u oba smjera, pri čemu je polazak iz Rijeke ponedjeljkom i petkom, a iz Dubrovnika četvrtkom i nedjeljom. Od srijede se uvodi i sezonska trajektna linija Vela Luka-Lastovo s dva dnevna putovanja te katamaranska veza Split-Milna-Hvar na kojoj brzi brod svakodnevno plovi do Hvara, a utorkom i do Milne.
Na klasičnoj brodskoj liniji Trogir-Slatine(otok Čiovo)-Split koju pokriva brodar Bura Line, sezona je počela još sredinom svibnja, a trajat će do 23. rujna. Riječ je o četiri dnevna putovanja, ali i o profitabilnoj liniji za koju interes podjednako iskazuju i turisti i domicilno stanovništvo. Putovanje vozilom od Splita do Trogira, odnosno do Slatina na Čiovu, prava je noćna mora koja zna potrajati i tri sata, za razliku od broda koji sva odredišta povezuje za dvadesetak minuta.
Što se tiče cijena prijevoza, one su porasle 20 posto u odnosu na zimsko razdoblje. Tako će jednosmjerna putna karta od Splita do Supetra i Rogača na Šolti poskupjeti s 28 na 33 kune, a prijevoz automobila na tim relacijama sa 130 na 160 kuna. Putovanje automobilom do pučinskoga Visa stoji 370 kuna, a ako je cilj Lastovo, cijena prijevoza vozila penje se na 530 kuna, i to u jednom smjeru. U slučaju da putnik želi provesti odmor na Lastovu, a dolazi iz kontinentalne Hrvatske, trošak prijevoza (s automobilom) do otoka premašit će 1300 kuna, što bi se dogodilo i da je izabrao Korčulu.
Da apsurd bude još i veći, povratna avionska karta do Londona može se kupiti za manje od 1000 kuna, a za Lastovo i Korčulu treba dignuti kredit, kažu nam splitski turistički djelatnici nezadovoljni politikom cijena najvećeg putničkog brodara.
»Iako je kvaliteta prijevoza na visokoj razini, a odlično su pokrivene i sve linije na kojima voze i novi trajekti, ipak smatram da su cijene karata previsoke. Ako vas samo put do jednog od srednjodalmatinskih otoka košta 150 eura, dobro ćete promisliti isplati li se dati toliki novac za putovanje ili je ekonomičnije odsjesti u prvom slobodnom hotelu. O tome bi Jadrolinija svakako trebala voditi računa, jer se cijenama prijevoza također utječe na ukupne turističke rezultate«, smatra direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Mili Razović.