Iako dolazi zima, za turističke djelatnike nema odmora. U kontinentalni dio Hrvatske Ministarstvo turizma u sljedeće tri godine namjerava dovesti - milijun turista. Riječ je o tipu turizma čiji je potencijal golem, ali ni u svijetu ni kod nas još nije dovoljno prepoznat. Kako bi se kulturna i prirodna bogatstva Slavonije, Zagorja i Baranje snažnije predstavila, Ministarstvo turizma ove je godine sklopilo više od 700 ugovora kojima će tamošnjim turističkim djelatnicima pomoći u financiranju novih projekata. Slavonsko imanje Pustara Višnjica 200 godina skrivalo je arapske konje. Danas je utočište divljači i malobrojnih gostiju koji odmor traže u njihovoj blizini. Trud Slavonaca prepoznali su u Bruxellesu i nagradili. No i uz titulu Europske destinacije izvrsnosti, gosti i dalje slabo poznaju ovakve turističke oaze.
Iako dolazi zima, za turističke djelatnike nema odmora.
U kontinentalni dio Hrvatske Ministarstvo turizma u sljedeće tri godine namjerava dovesti - milijun turista.
Riječ je o tipu turizma čiji je potencijal golem, ali ni u svijetu ni kod nas još nije dovoljno prepoznat.
Kako bi se kulturna i prirodna bogatstva Slavonije, Zagorja i Baranje snažnije predstavila, Ministarstvo turizma ove je godine sklopilo više od 700 ugovora kojima će tamošnjim turističkim djelatnicima pomoći u financiranju novih projekata.
Slavonsko imanje Pustara Višnjica 200 godina skrivalo je arapske konje. Danas je utočište divljači i malobrojnih gostiju koji odmor traže u njihovoj blizini. Trud Slavonaca prepoznali su u Bruxellesu i nagradili. No i uz titulu Europske destinacije izvrsnosti, gosti i dalje slabo poznaju ovakve turističke oaze.
U kontinentalnu Hrvatsku dolazi svamo pet posto turista - uvjeti u kojima se turistički djelatnici moraju naoružati entuzijazmom. Zato im financijski pomažu ministarstvo i Hrvatska turistička zajednica.
Cilj je da turizam zaživi na cijelom teritoriju naše zemlje, a ne samo na obali. Dobro je to što unutrašnjost Hrvatske posjećuju gosti iz cijelog svijeta, no zadržavaju se samo nekoliko sati.
Unatoč prirodnim ljepotama, u razvoj kontinentalnih turističkih proizvoda ipak treba ulagati. U sljedeće tri godine trebalo bi za to izdvojiti 20 milijuna kuna, kako bi u unutrašnjost Hrvatske doputovao milijun turista.