Marko Radić: Turistima moramo dati jedinstveno iskustvo i duh naših destinacija

Bez autora
Aug 24 2023

Moglo bi se reći da danas, moderni turista na putovanju traži doživljaj, dakle, da lično osjeti, proba i iskusi, i gotovo uvijek svoje iskustvo podijeli preko društvenih mreža.

Poručio je ovo Marko Radić, rukovodilac Sektora za promociju turizma u Turističkoj organizaciji Republike Srpske, putem svog profila na društvenoj mreži LinkedIn.

Iz toga razloga, ističe Radić, danas se više nego ikad vrednuje ponuda koja garantuje jedinstveno iskustvo.

Ne prodajemo mjesto samo po sebi, prodajemo iskustvo koje se može doživjeti u tome mjestu, i zato, više nije dovoljno samo pasivno posmatranje i obilaženje znamenitosti.

Prešlo se na potražnju mogućnosti aktivnog učešća i doživljaja kroz autentične interakcije i lično shvatanje kulture, običaja i tradicije mjesta koje turisti žele da obiđu.

Samim tim, uspjeh se vrijednuje u zavisnosti koliko je menadžment same destinacije prilagodio svoju ponudu, uz pomoć modernih alata, a da pritom zadrži svoju suštinu postojanja.

Traži se interakcija sa lokalnim ljudima i njihovim načinom života. Turisti sve više žele izaći iz šablona i postati lokalac na trenutak. Osjetiti način života u tome kraju.

– Mi nemamo izglede da postanemo destinacija masovnih dolazaka. Dominantno bogati prirodnim i kulturnim nasljeđem, destinacija smo izolovanih dolazaka u potrazi za autentičnim – objasnio je Radić, te dodao da naša tradicija, način života našeg čovjeka i običaji koji to prate kroz vijekove, mogu biti važni razlozi za posjetu našim destinacijama.

– Nimalo ne želim zanemariti kulturna, sportska i društvena dešavanja, koja su dah života lokalnim zajednicama, ali kvalitativna prednost nam je ono što jesmo, na mjestu na kojem jesmo – zaključio je rukovodilac Sektora za promociju turizma u Turističkoj organizaciji Republike Srpske.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik