Uprava Mediteranske plovidbe izvijestila je Zagrebačku burzu da je na licitaciji održanoj pred sudom u Rotterdamu prodan njihov posljednji brod duge plovidbe te da će u narednih nekoliko dana predati zahtjev za pokretanje stečaja. Uprava ocjenjuje da je riječ o posljednjem u nizu događaja koji joj ne daje nikakvog drugog prostora osim da pred nadležnim trgovačkim sudom preda zahtjev za pokretanje stečaja te najavljuje da će taj korak uslijediti u idućih nekoliko dana. Svi planovi koji su bili usmjereni ka postizanju dogovora sa najvećim vjerovnicima te za "model C" i dokapitalizaciju od strane države prodajom broda su propali, kaže Uprava. Brod je prodan za 500 tisuća eura, plus troškovi postupka u iznosu od 56 tisuća eura. Nizozemski broker kupio je brod Atlantik Frigo koji je bio zaplijenjen u Rotterdamu. Prodaja je uslijedila nakon što Mediteranska plovidba nije uspjela namaknuti 400 tisuća eura za plaće pomoraca i dobavljača koji su zatražili blokadu broda, a nizozemski sud odlučio je staviti brod na prodaju.
Uprava Mediteranske plovidbe izvijestila je Zagrebačku burzu da je na licitaciji održanoj pred sudom u Rotterdamu prodan njihov posljednji brod duge plovidbe te da će u narednih nekoliko dana predati zahtjev za pokretanje stečaja.
Uprava ocjenjuje da je riječ o posljednjem u nizu događaja koji joj ne daje nikakvog drugog prostora osim da pred nadležnim trgovačkim sudom preda zahtjev za pokretanje stečaja te najavljuje da će taj korak uslijediti u idućih nekoliko dana. Svi planovi koji su bili usmjereni ka postizanju dogovora sa najvećim vjerovnicima te za "model C" i dokapitalizaciju od strane države prodajom broda su propali, kaže Uprava. Brod je prodan za 500 tisuća eura, plus troškovi postupka u iznosu od 56 tisuća eura.
Prema pisanju današnjih novina, nizozemski broker kupio je brod Atlantik Frigo koji je bio zaplijenjen u Rotterdamu. Prodaja je uslijedila nakon što Mediteranska plovidba nije uspjela namaknuti 400 tisuća eura za plaće pomoraca i dobavljača koji su zatražili blokadu broda, a nizozemski sud odlučio je staviti brod na prodaju.
U tisku su se pojavila nagađanja da slučaj ne bi imao takav epilog da je država Mediteranskoj plovidbi osigurala potpore iz modela C te da je u zamjenu za potraživanja od 57,6 milijuna kuna ušla u vlasničku strukturu kompanije.