"Mona", najbolji hotel na Zlatiboru, i zvanično je dobio potvrdu za izuzetan kvalitet i vrhunsku uslugu. "Turistički cvet", najugledniju nagradu u svetu turizma, "Mona" je među 600 hotela osvojila zbog višegodišnjeg kvalitetnog rada, ali i činjenice da u vreme kada svi hoteli beleže pad noćenja, "Mona" tokom cele godine popunjen sa 80 odsto kapaciteta. Pogrešna je slika koja vlada u Srbiji da je količina novca koja se uloži u hotel presudna za uspešan rad. Novac nije parametar da li će hotel postati i, što je još teže, ostati dobar. Kada je 2005. godine "Mona" kupila stari hotel na centralnoj lokaciji na Zlatiboru odmah je počelo renoviranje. Danas je "Mona" najbolji hotel na Zlatiboru sa 90 moderno opremljenih soba, luksuznim velnesom, kongresnom salom, odličnom uslugom i kvalitetnom ponudom.
"Mona", najbolji hotel na Zlatiboru, i zvanično je dobio potvrdu za izuzetan kvalitet i vrhunsku uslugu.
"Turistički cvet", najugledniju nagradu u svetu turizma, "Mona" je među 600 hotela osvojila zbog višegodišnjeg kvalitetnog rada, ali i činjenice da u vreme kada svi hoteli beleže pad noćenja, "Mona" tokom cele godine popunjen sa 80 odsto kapaciteta.
- Pogrešna je slika koja vlada u Srbiji da je količina novca koja se uloži u hotel presudna za uspešan rad - kaže Đorđe Momirović, generalni direktor i vlasnik hotela "Mona".
- Novac nije parametar da li će hotel postati i, što je još teže, ostati dobar.
Kada je 2005. godine "Mona" kupila stari hotel na centralnoj lokaciji na Zlatiboru odmah je počelo renoviranje. Danas je "Mona" najbolji hotel na Zlatiboru sa 90 moderno opremljenih soba, luksuznim velnesom, kongresnom salom, odličnom uslugom i kvalitetnom ponudom.
- Želeli smo hotel sa četiri zvezdice i ne trudimo se da budemo najjeftiniji, već da pružimo i više nego što gost očekuje - kaže Momirović.
- Naši najbolji gosti su srpski turisti, jer troše i više nego što mogu. Ipak, oseća se pad kupovne moći i o tome dosta razmišljamo. Tržište mora da se širi po regionu, moramo da spuštamo cene i nudimo promocije, a da čuvamo kvalitet. Kupci su sada osetljivi na cenu. Dajemo popuste, nudimo promocije na "Fejsbuku" i činimo sve kako soba ne bi ostala prazna. Razmišljamo kako da priđemo svakom potencijalnom gostu i samo tako uspevamo da budemo popunjeni 80 odsto.
U "Moni" razmišljaju o proširenju posla i novim investicijama. Jedina prepreka su loši propisi, ogromna dokumentacija i glomazna administracija.
- Srbija ima samo nekoliko destinacija gde treba očekivati dalji razvoj turizma - smatra Momirović.
- To je, pre svega, Beograd, u kojem trenutno ne može da se organizuje veliki događaj ili kongres jer nemaju gosti gde da se smeste. Slede Zlatibor i Vrnjačka Banja. Na te tri lokacije bih rado ulagao.