Na hrvatskom primorju ima sve više srpskih turista, saopštili su hrvatski mediji, ističući da je prema podacima agencija u prvih šest meseci hrvatsku obalu posetilo 46.592 turista koji su ostvarili 256.780 noćenja, što je šest odsto više nego prošle sezone.Prema turističkim agencijama, među najatraktivnijim letovalištima za srpske turiste su Istra, Poreč, Rovinj i Kvarner, kao i da su odlasci u Hrvatsku u najvećem broju slučajeva i dalje individualni. Iako je ovog leta zabeleženo nekoliko incidenata i napada na turiste iz Srbije, u Ministarstvu turizma Hrvatske naglasili su da se žalbe tih gostiju ne razlikuju mnogo od pritužbi turista iz ostalih zemalja...
Na hrvatskom primorju ima sve više srpskih turista, saopštili su hrvatski mediji, ističući da je prema podacima agencija u prvih šest meseci hrvatsku obalu posetilo 46.592 turista koji su ostvarili 256.780 noćenja, što je šest odsto više nego prošle sezone.
Prema turističkim agencijama, među najatraktivnijim letovalištima za srpske turiste su Istra, Poreč, Rovinj i Kvarner, kao i da su odlasci u Hrvatsku u najvećem broju slučajeva i dalje individualni.
Iako je ovog leta zabeleženo nekoliko incidenata i napada na turiste iz Srbije, u Ministarstvu turizma Hrvatske naglasili su da se žalbe tih gostiju ne razlikuju mnogo od pritužbi turista iz ostalih zemalja.
Citira se izjava portparola ministarstva turizma koja kaže da je Hrvatska bezbedna turistička zemlja i da incidenti koji se dovode u vezu s gostima iz Srbije brojčano ne odudaraju od broja incidenata koji se odnose na goste iz Nemačke, Slovenije i drugih zemalja.
Za reklamiranje Jadrana u Srbiji i manjim delom u BiH, Hrvatska je ove godine potrošila oko 230.000 evra, od čega je oko 130.000 izdvojeno za TV reklame, a ostatak na velike panoe u Beogradu, Novom Sadu i Subotici.