Novi hotel u martu

Bez autora
Jan 15 2012

Kompanija Gintašmont u martu će, u okviru tržnog centra Mol ov/Mall of/Montenegro, otvoriti hotel Ramada koji će imati 110 soba. Hotel koji sa šoping centrom čini jednu funkcionalnu cjelinu, biće otvoren u martu, a plan je da zaposle oko 100 radnika. Kompanija Gintaš je vlasnik hotela koji ima franšizu američkog hotelskog lanca Ramada, jednog od najpoznatijih brendova hotelske industrije u svijetu. Finansijski izvještaj kompanije za prošlu godinu još nije završen, pa nijesu mogli govoriti o poslovanju, ali očekuju pozitivan finansijski rezultat. Tokom prošle godine Mol ov Montenegro je zabilježio značajno poboljšanje finansijskog rezultata zbog povećane agilnosti na trenutne i buduće tržišne impulse. Prošla godina označena je kao krizna, a poslovanje Mol ov Montenegra je dokaz da se i u takvoj situaciji može popraviti poslovni rezultat.

Novi hotel u martuKompanija Gintašmont u martu će, u okviru tržnog centra Mol ov /Mall of/ Montenegro, otvoriti hotel Ramada koji će imati 110 soba.

"Hotel koji sa šoping centrom čini jednu funkcionalnu cjelinu, biće otvoren u martu", rekli su agenciji Mina-business iz Mol ov Montenegra i dodali da planiraju da zaposle oko 100 radnika.

Kako su dodali, kompanija Gintaš je vlasnik hotela koji ima franšizu američkog hotelskog lanca Ramada, jednog od najpoznatijih brendova hotelske industrije u svijetu.

Finansijski izvještaj kompanije za prošlu godinu još nije završen, pa nijesu mogli govoriti o poslovanju, ali očekuju pozitivan finansijski rezultat.

»Tokom prošle godine Mol ov Montenegro je zabilježio značajno poboljšanje finansijskog rezultata zbog povećane agilnosti na trenutne i buduće tržišne impulse«, kazali su iz kompanije.

Oni su dodali da iako je prošla godina označena kao krizna, poslovanje Mol ov Montenegra je dokaz da se i u takvoj situaciji može popraviti poslovni rezultat.

Iz kompanije su najavili da planiraju da prošire spektar usluga, a već se radi na realizaciji novih sadržaja.

»Tokom ove godine planiramo da upotpunimo ponudu raznovrsnim sadržajima, kao i da organizujemo brojne manifestacije. Nadamo se da će nivo ponude, usluge i cjelokupnog doživljaja tokom kupovine biti podignut na još veći nivo«, saopštili su iz kompanije.

Kako su kazali, Mol ov Montenegro trenutno ima 92 odsto zakupljenih poslovnih prostora, što je 22 odsto više u odnosu na 2010. godinu.

Kompanija Gintašmont je u saradnji sa Glavnim gradom Podgorica realizovao projekat izgradnje Mol ov Montenegra ukupne vrijednosti 40 miliona EUR.

Gintašmont je u aprilu 2008. godine otvorio prvu fazu objekta Mol of Montenegro, u kojoj je smještena zelena pijaca. U okviru druge faze objekta, koju predstavlja šoping centar, otvoren je najveći hipermarket u Crnoj Gori, površine 4,5 hiljada kvadratnih metara.

Gintašmont, u trećoj fazi, kako je i planirano, otvara gradski hotel sa četiri zvezdice, 110 soba i konferencijskim centrom.

Vlasnik Gintašmonta je turski Gintaš. Na Balkanu je prisutan od 1993. godine, a kroz nekoliko filijala izvodi građevinske i trgovinske aktivnosti u Bugarskoj, Albaniji, Crnoj Gori i na Kosovu.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik