Turistička je godina, čini se, dobro počela.
U prvom ovogodišnjem mjesecu turistički je promet u Hrvatskoj bio gotovo 40 posto veći nego lani. Ugostili smo oko 240 tisuća turista, od kojih je polovina boravila u hotelima, najviše u Istri i Zagrebu. Naša metropola svoju će turističku ponudu obogatiti s nekoliko novih luksuznih hotela, čije otvaranje možemo očekivati na proljeće.
Zadivljujući pogled na zagrebačku katedralu pruža se s terase luksuznog Met Boutique hotela u samom središtu grada. Vrijedno ulaganje albanske tvrtke iz Tirane ubrzano se dovršava, a otvaranje se očekuje u proljeće.
- Ovo je rijetka interpolacija u centru grada, pristup hotelu je suvremena građevina, ultra moderna od same arhitekture, namještaja. Hotel je luksuzni gradski s 5 zvjezdica okrenut gostima, građanima, poslovnim ljudima, dosta je fokus i na umjetnička djela, naglasio je Lulzim Kabashi, Ivanišin Kabashi arhitektonski ured.
Jedinstven pogled na katedralu ima i prvi hrvatski Art hotel u izgradnji. Investicija od 20 milijuna eura pulske Arena Hospitality grupe u završnoj je fazi, a umjetnički hotel vrata bi trebao otvoriti u lipnju.
- Posebnost Art hotela je luksuzni lifestyle hotel koji je inspiriran umjetnošću, pa smo za ovu prigodu odabrali suradnju s jednim eminentnim hrvatskim umjetnikom čija će djela biti izložena u svim prostorima hotela, rekao je Tomislav Korošec, direktor Art hotel Zagreb.
Novo ruho dobiva i najviši zagrebački hotel - Panorama. Obnavlja ga prodorna Adris grupa koja u turističke investicije do 2025. ulaže 480 milijuna eura.
- Većina ulaganja odnosi se na obnovu zagrebačkih hotela Panorama i Westin te splitskog hotela Marjan. Radovi u hotelu Panorama su pri završetku i otvaramo ga u travnju, stoji u priopćenju Adris grupe.
I nekoć poznati Holiday Inn, u vlasništvu dubrovačkog poduzetnika, potpuno je promijenio vizuru i postao privlačan Grand hotel.
- Radi se o poslovnom hotelu u smjeru kongresnog turizma. Imamo četiri dvorane, wellness i spa od 800 kvadrata. Investicija je više od 15 milijuna eura i očekujemo dobro poslovanje, rekao je Vido Kristić, vlasnik Grand hotela Zagreb.
Zagrebački hoteli dugo se nisu obnavljali i ovo je svojevrsni "hotelski boom" koji će osvježiti turističku ponudu metropole koju na godinu posjeti oko milijun i pol turista. Gosti u Zagreb najčešće stižu avionom, a hoteli su im najprivlačniji.
- U posljednjih deset godina imamo trend da nam broj hotelskih postelja stagnira, ali njihova kvaliteta raste i to je dobro. Mi smo zemlja s najmanjim udjelom hotelskog smještaja među članicama EU-a i kad pogledamo nama greenfield investicije u hotelijerstvu jako nedostaju, istaknuo je Bernard Zenzerović, direktor Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske.
Samo uz snažniji zamah investicija i bržu obnovu Zagrebu možemo vratiti željeni turistički sjaj.