Nijedna od šest ponuda koje su pravodobno pristigle na natječaj za davanje koncesija za pet državnih klasičnih brodskih linija nije zadovoljila zadane kriterije te je Upravno vijeće Agencije za obalni linijski pomorski promet prihvatilo mišljenje stručnih povjerenstava da su ponude neprihvatljive i da natječaj treba poništiti. Naime, na sjednici održanoj u Zagrebu 1. srpnja Upravno vijeće odlučilo je da će se u najkraćem roku natječaj ponoviti za linije 415 Vrgada-Pakoštane-Biograd i 614 Orebić-Korčula, a ponovni natječaj za linije 310 Mali Lošinj-Srakane-Unije-Ilovik-Susak, 505 Vodice-Prvić-Zlarin-Šibenik i 807 Šipan-Lopud-Koločep-Dubrovnik provest će se nakon šire rasprave o budućnosti tih veza otoka s kopnom. Odluku o namjeri davanja koncesije za obavljanje javnog prijevoza u linijskom pomorskom prometu na pet državnih klasičnih brodskih liniji Upravno vijeće Agencije donijelo je početkom siječnja ove godine, a zainteresiranim brodarima bilo je ostavljeno petomjesečno pripremno razdoblje kako bi se na natječaju pojavili sa što kvalitetnijim plovilima.
Nijedna od šest ponuda koje su pravodobno pristigle na natječaj za davanje koncesija za pet državnih klasičnih brodskih linija nije zadovoljila zadane kriterije te je Upravno vijeće Agencije za obalni linijski pomorski promet prihvatilo mišljenje stručnih povjerenstava da su ponude neprihvatljive i da natječaj treba poništiti.
Naime, na sjednici održanoj u Zagrebu 1. srpnja Upravno vijeće odlučilo je da će se u najkraćem roku natječaj ponoviti za linije 415 Vrgada-Pakoštane-Biograd i 614 Orebić-Korčula, a ponovni natječaj za linije 310 Mali Lošinj-Srakane-Unije-Ilovik-Susak, 505 Vodice-Prvić-Zlarin-Šibenik i 807 Šipan-Lopud-Koločep-Dubrovnik provest će se nakon šire rasprave o budućnosti tih veza otoka s kopnom.
Odluku o namjeri davanja koncesije za obavljanje javnog prijevoza u linijskom pomorskom prometu na pet državnih klasičnih brodskih liniji Upravno vijeće Agencije donijelo je početkom siječnja ove godine, a zainteresiranim brodarima bilo je ostavljeno petomjesečno pripremno razdoblje kako bi se na natječaju pojavili sa što kvalitetnijim plovilima.
No, u konačnici su se brodari prijavili s brodovima koji su i dosad plovili na linijama za otoke, a svaku od ponuda (tri Jadrolinije, dvije tvrtke Mankul iz Zadra i jedna Mediteranske plovidbe iz Korčule) stručna su povjerenstva ocijenila neprihvatljivom. Ponuda Proizvođačko-ribarske zadruge »Vrgada« nije ni razmatrana jer je stigla izvan određenoga roka.