Stalne promjene stanja na turističkom tržištu Sredozemlja razlog su što je Ministarstvo turizma predložilo nove dopunske mjere promocije, udruženog oglašavanja i potpora inozemnim partnerima za dovođenje gostiju u predsezoni i posezoni u Hrvatsku. Riječ je o dodatnih pet milijuna kuna koje bi se plasirale partnerima za pojačano dovođenje gostiju od proljeća do kraja lipnja, te od početka rujna. Dopunske mjere za bolji turistički promet u razdoblju izvan špice sezone odnose se na zrakoplovni prijevoz i autobusne grupe gostiju, a ugovori s inozemnim partnerima potpisali bi se već do kraja ožujka. Izvanredna sjednica HTZ-a s takvim dnevnim redom trebala bi preduhitriti mjere konkurencije, koja će zbog značajnog pada prometa na sjeveru Afrike krenuti s dampinškim cijenama kako bi vratila dio gostiju...
Stalne promjene stanja na turističkom tržištu Sredozemlja razlog su što je Ministarstvo turizma predložilo nove dopunske mjere promocije, udruženog oglašavanja i potpora inozemnim partnerima za dovođenje gostiju u predsezoni i posezoni u Hrvatsku.
Zbog toga je Damir Bajs, ministar turizma, za danas sazvao izvanrednu sjednicu Turističkog vijeća HTZ-a, a kako neslužbeno doznajemo, riječ je o dodatnih pet milijuna kuna koje bi se plasirale partnerima za pojačano dovođenje gostiju od proljeća do kraja lipnja, te od početka rujna. Dopunske mjere za bolji turistički promet u razdoblju izvan špice sezone odnose se na zrakoplovni prijevoz i autobusne grupe gostiju, a ugovori s inozemnim partnerima potpisali bi se već do kraja ožujka.
Izvanredna sjednica HTZ-a s takvim dnevnim redom trebala bi preduhitriti mjere konkurencije, koja će zbog značajnog pada prometa na sjeveru Afrike krenuti s dampinškim cijenama kako bi vratila dio gostiju. Upravo tim, još uvijek neodlučnim gostima obratit će se novom kampanjom i predsezonskim sadržajima i Hrvatska s partnerima, a paket dodatnih mjera predstavit će se i na sajmu ITB u Berlinu.