Broj niskotarifnih aviokompanija iz godine u godinu raste, pa je tako 2009. godine ukupan promet bio 4,5 posto, a sledeće, 2011. godine, očekuje se čak 15 odsto učešća lou-kost kompanija u broju putnika koji lete sa surčinskog aerodroma. Samo će "Viz-er" sledeće godine iz Beograda nedeljno prevoziti blizu sedam hiljada putnika, a cena karte je, prosečno, od 70 do 80 evra. Otvoreni su prvi promotivni letovi za Rim i Malme i, kako planiraju u "Viz-eru", tokom sledeće godine imaće 23 leta nedeljno iz Beograda na devet evropskih aerodroma. "Viz-er" planira da jedan avion, koji će voziti naša posada, bude stacioniran od aprila u Beogradu. Putnici, od kojih neki prvi put posle mnogo godina lete, tvrde da su veoma zadovoljni, jer je kupovina karata sada mnogo povoljnija nego ranije. U Aerodromu "Nikola Tesla" upozoravaju da se preko Interneta kako je i kupljena karta, treba čekirati za let, jer se time smanjuju troškovi direktnog čekiranja na aerodromu.
Svake godine, broj niskotarifnih aviokompanija raste, što pokazuje podatak da je u 2009. godini ostvaren ukupan promet od 4,5 odsto, a 2011. godine očekuje se 15 odsto učešća lou-kost kompanija u broju putnika koji lete sa surčinskog aerodroma.
Broj niskotarifnih aviokompanija iz godine u godinu raste, pa je tako 2009. godine ukupan promet bio 4,5 posto, a sledeće, 2011. godine, očekuje se čak 15 odsto učešća lou-kost kompanija u broju putnika koji lete sa surčinskog aerodroma.
Samo će "Viz-er" sledeće godine iz Beograda nedeljno prevoziti blizu sedam hiljada putnika, a cena karte je, prosečno, od 70 do 80 evra.
Otvoreni su prvi promotivni letovi za Rim i Malme i, kako planiraju u "Viz-eru", tokom sledeće godine imaće 23 leta nedeljno iz Beograda na devet evropskih aerodroma.
"Viz-er" planira da jedan avion, koji će voziti naša posada, bude stacioniran od aprila u Beogradu.
Putnici, od kojih neki prvi put posle mnogo godina lete, tvrde da su veoma zadovoljni, jer je kupovina karata sada mnogo povoljnija nego ranije.
U Aerodromu "Nikola Tesla" upozoravaju da se preko Interneta kako je i kupljena karta, treba čekirati za let, jer se time smanjuju troškovi direktnog čekiranja na aerodromu.
"Poskupljenje karata u zavisnosti je od kompanije do kompanije, a razlika je od jednog evra do pet evra. Predaja prtljaga, takođe, tarifira se prema količini i težini prtljaga", rekla je Violeta Jovanović iz Aerodroma "Nikola Tesla" u Beogradu.
Niskobudžetne kompanije tražile su i posebne uslove od aerodroma da bi smanjile troškove, tako da se čekiranje obavlja u starom Terminalu 1, a prevoz do aviona obavlja se autobusom.