Na 33. Međunarodnom sajmu turizma predstavljena je revizija Nacionalne strategije razvoja turizma. Revizija podrazumeva dalji razvoj turističkih kapaciteta u Srbiji, kao i mreže nacionalnih i lokalnih partnera. Od ukupno 133 turističke zemlje Srbija se nalazi na 88. mestu po konkurentnosti. Kako je saopšteno, jedan od načina da se ovaj parametar popravi i da se unapredi domaća turistička ponuda su planirani treninzi za 170 kandidata, koji počinju polovinom marta, a pored ove jednokratne akcije planiran je i razvoj trening centra. Nacionalna turistička razvojna korporacija nastoji da privuče što više investitora u Srbiju i da realizuje što više od 60 pripremljenih investicionih projekata, a strategija je do sada dala dobre rezultate, bez obzira što za to nema konkretnih potvrda.
Na 33. Međunarodnom sajmu turizma predstavljena je revizija Nacionalne strategije razvoja turizma.
Revizija podrazumeva dalji razvoj turističkih kapaciteta u Srbiji, kao i mreže nacionalnih i lokalnih partnera.
Od ukupno 133 turističke zemlje Srbija se nalazi na 88. mestu po konkurentnosti. Kako je saopšteno, jedan od načina da se ovaj parametar popravi i da se unapredi domaća turistička ponuda su planirani treninzi za 170 kandidata, koji počinju polovinom marta, a pored ove jednokratne akcije planiran je i razvoj trening centra.
Nacionalna turistička razvojna korporacija nastoji da privuče što više investitora u Srbiju i da realizuje što više od 60 pripremljenih investicionih projekata, a strategija je do sada dala dobre rezultate, bez obzira što za to nema konkretnih potvrda.