Prodaja aranžmana u malim hotelima na lanjskoj je razini

Bez autora
Jun 28 2010

Ne možemo zbog jedne ili dvije krizne sezone riskirati 30 godina budućnosti. U pitanju je preveliki ulog. Turizam je naša budućnost i zato mali hotelijeri nastoje da gost ne osjeti da prolazimo kroz krizno razdoblje. Najvažnije je održati kvalitetu i gost će dobiti maksimalnu vrijednost za svoj novac, odnosno dobit će najveću moguću kvalitetu usluge, baš kao da krize ni nema. Ne skriva da dio hotelijera prolazi kroz teško razdoblje, jer moraju vraćati velike kredite i istodobno paziti da poslovanje dobro funkcionira. Moralo se, uz ostalo, ulagati u pripremu sezone, a kvalitetni se radnici moraju dobro platiti. Pozitivno je što male hotelijere koji upadnu u financijski bezdan spašavaju banke i Ministarstvo turizma odobravajući im godinu počeka vraćanja kredita. Na sve se moguće načine snalazi da poslovanje funkcionira na najvišoj razini i zasad se u tome uspijeva. Niti jedan gost neće osjetiti da u Hrvatskoj, odnosno ovdašnjem hotelijerstvu obiteljskog tipa, ima ikakvih problema.

Prodaja aranžmana u malim hotelima na lanjskoj je razini»Ne možemo zbog jedne ili dvije krizne sezone riskirati 30 godina budućnosti. U pitanju je preveliki ulog. Turizam je naša budućnost i zato mali hotelijeri nastoje da gost ne osjeti da prolazimo kroz krizno razdoblje. Nama je najvažnije održati kvalitetu i gost će dobiti maksimalnu vrijednost za svoj novac, odnosno dobit će najveću moguću kvalitetu usluge, baš kao da krize ni nema«, kaže Šime Klarić, predsjednik Nacionalne udruge malih i obiteljskih hotela.

Ne skriva da dio hotelijera prolazi kroz teško razdoblje, jer moraju vraćati velike kredite i istodobno paziti da poslovanje dobro funkcionira. Moralo se, uz ostalo, ulagati u pripremu sezone, a kvalitetni se radnici moraju dobro platiti.

Pozitivno je što male hotelijere koji upadnu u financijski bezdan spašavaju banke i Ministarstvo turizma odobravajući im godinu počeka vraćanja kredita.

»Na sve se moguće načine snalazimo da poslovanje funkcionira na najvišoj razini i zasad u tome uspijevamo. Niti jedan naš gost neće osjetiti da u Hrvatskoj, odnosno ovdašnjem hotelijerstvu obiteljskog tipa, ima ikakvih problema. Ne prolazimo kroz lijepo razdoblje, ali poduzetnici su svjesni da će im turizam osigurati budućnost«, navodi Šime Klarić.

Usprkos teškoj situaciji i gašenju odličnoga kreditnog programa »Poticaj za uspjeh«, nisu posustala ni ulaganja u objekte obiteljskog tipa.

»Mali su se hoteli gradili i u vrijeme većih kriza kada su krediti bili gotovo nedostupni, a ako smo ih i dobivali, onda je rok vraćanja bio deset godina uz deset posto kamate. Gradi se i uređuje i dalje, doduše ne takvim intenzitetom i ritmom kao da je sve u redu, ali se ipak gradi. Pojedinci su, nakon godina čekanja, tek sad dobili građevinske i ostale dozvole pa kreću u gradnju, mnogi poduzetnici nemaju ni vremena ni volje čekati da se financijska situacija stabilizira«, naglasio je prvi čovjek i osnivač Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela.

Prema njegovim riječima, prodaja aranžmana u malim hotelima na lanjskoj je razini. Kaže kako su se pojedini hotelijeri, koji su lani imali pad, počeli oporavljati, a mnogima posao nije ni pao. Ipak, dosta će gostiju rezervirati smještaj u posljednji trenutak i to će odrediti i ovogodišnju uspješnost poslovanja obiteljskih hotela.

Klarić tvrdi da »kompletan Mediteran prolazi istu proceduru, a ni mi nismo iznimka. Ljudi čekaju last minute kada bi cijene, kada smo mi u pitanju, mogle biti desetak posto niže od planiranih. Zasad se trudimo ostvariti što više rezervacija po planiranim cijenama. Jednim bi nas dijelom moglo spasiti to što imamo mnogo stalnih, vjernih gostiju. Nama je cilj prodaja first minute prodaja, a ne ona u posljednji trenutak«.

Neprocjenjiva važnost osobnog pristupa


Obiteljski su hoteli na međunarodnom tržištu prepoznati kao novo lice hrvatskog turizma, mjesto gdje se gosti dobro osjećaju u bliskom, neposrednom obiteljskom ugođaju, a Klarić kaže da je u ovim otuđenim vremenima toplina osobnog pristupa od neprocjenjive važnosti. Mali hoteli segmentirani su u nekoliko kategorija - 'wellness'-hoteli, poslovni, 'heritage' (svaki objekt odlikuje jedinstvena i posebna atmosfera), hoteli prilagođeni odmorima obitelji, objekti za aktivni odmor te eno-gastro hoteli čija uglavnom autohtona jela, spravljena od prvorazrednih lokalnih namirnica, u pravilu oduševljavaju posjetitelje.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik