Konstantna briga o putnicima postala je trajna orijentacija Jat Airways-a. Poučeni iskustvima uzajamnog poštovanja, potvrđenog u sedam kontinuiranih promotivnih akcija u ovoj godini koje su doprinele dobrom rezultatu saobraćaja, za novembar i početak primene zimskog reda letenja Jat je spremio još jednu akciju prodaje karata po veoma povoljnim cenama.U periodu od 1. do 14. novembra ove godine putnici će imati mogućnost da kupuju povratne karte za više evropskih gradova, ukoliko se odluče da putuju od 14. novembra 2011. do 15. marta 2012. godine, osim u periodu od 16. decembra ove godine do 15. januara 2012. kada su zbog velike tražnje avioni tradicionalno puni.
Konstantna briga o putnicima postala je trajna orijentacija Jat Airways-a.
Poučeni iskustvima uzajamnog poštovanja, potvrđenog u sedam kontinuiranih promotivnih akcija u ovoj godini koje su doprinele dobrom rezultatu saobraćaja, za novembar i početak primene zimskog reda letenja Jat je spremio još jednu akciju prodaje karata po veoma povoljnim cenama.
U periodu od 1. do 14. novembra ove godine putnici će imati mogućnost da kupuju povratne karte za više evropskih gradova, ukoliko se odluče da putuju od 14. novembra 2011. do 15. marta 2012. godine, osim u periodu od 16. decembra ove godine do 15. januara 2012. kada su zbog velike tražnje avioni tradicionalno puni.
Povratne karte po ceni koje se kreću već od 99 evra Jat nudi za Solun, Diseldorf, Podgoricu, Tivat, Sarajevo, Skoplje i Beč. Gradovi za koje će se prodavati karte po ceni od 129 evra su Atina, Istanbul, Rim, Milano, Cirih, Berlin, Frankfurt, Kopenhagen, Stokholm i Geteborg. Karte od 159 evra Jat nudi na linijama za Pariz, London, Amsterdam i Brisel. Putnici koji žele da lete iz Podgorice, Sarajeva i Skoplja na bilo kojoj evropskoj destinaciji Jata i nazad, to mogu da učine kupovinom povratne karte po ceni već od 199 evra. U cene su uključene sve pripadajuće takse osim usluge izdavanja karte. Takođe, karte mogu da se kupe za letove u suprotnom pravcu, odnosno iz svih navedenih gradova prema Beogradu.
Brižljivo osluškivanje potreba putnika i izlaženje u susret njihovim zahtevima još jedna je pogodnost koju Jat nudi i odgovor na poverenje koje su mu njegovi putnici ukazali tokom prethodnih promotivnih akcija.