Prema procjenama britanskih stučnjaka pomorskog prometa, svjetske bi luke 2012. godine mogle vratiti promet na razinu iz 2008. godine. Kinesko gospodarstvo ponovno oživljava, što je za luke signal uzlaznog ciklusa u prometu robe. Do kraja godine Luka Rijeka trebala bi dobiti strateškog partnera na kontejnerskom terminalu Brajdica, na čijem se prostornom proširenju upravo radi. Novih 20.000 četvornih metara, prva faza proširenja terminala Brajdica, trebalo bi biti u funkciji iduće godine. Kontejnersku dizalicu i ostalu opremu na nju bi postavio strateški partner koji se bira prema pravilima Svjetske banke, čijim se novcem i proširuju lučki kapaciteti u Rijeci. Za partnerstvo su zainteresirane luke Dubai, Hamburg, partneri iz Barcelone i neke brodarske kompanije. Ovogodišnji promet preko Luke Rijeka trebao bi biti na razini lanjskog ili barem oko 12 milijuna tona prekrcanog tereta.
Prema procjenama britanskih stučnjaka pomorskog prometa, svjetske bi luke 2012. godine mogle vratiti promet na razinu iz 2008. godine. Kinesko gospodarstvo ponovno oživljava, što je za luke signal uzlaznog ciklusa u prometu robe.
Do kraja godine Luka Rijeka trebala bi dobiti strateškog partnera na kontejnerskom terminalu Brajdica, na čijem se prostornom proširenju upravo radi.
Novih 20.000 četvornih metara, prva faza proširenja terminala Brajdica, trebalo bi biti u funkciji iduće godine. Kontejnersku dizalicu i ostalu opremu na nju bi postavio strateški partner koji se bira prema pravilima Svjetske banke, čijim se novcem i proširuju lučki kapaciteti u Rijeci. Za partnerstvo su zainteresirane luke Dubai, Hamburg, partneri iz Barcelone i neke brodarske kompanije.
Ovogodišnji promet preko Luke Rijeka trebao bi biti na razini lanjskog ili barem oko 12 milijuna tona prekrcanog tereta.