Putnici zadovoljni JAT-om

Bez autora
Nov 14 2010

Putnici Jat Airways-a pozitivno su ocenili usluge nacionalnog avioprevoznika u anketi čije je rezultate objavio Ipsos Strategic Marketing. Na skali od 1 do 5, većina putnika ocenila je kompletnu uslugu kompanije Jat Airways prosečnom ocenom 4, a više od 76 posto putnika preporučilo bi Jat Airways svojim kolegama, prijateljima, rođacima. Polovinom septembra ankentiranje je realizovano u avionima Jat Airways-a na 27 letova, a ukupno je 2.260 putnika popunilo upitnik. Kompanija Jat Airways organizovala je ovo istraživanje kako bi ispitala zadovoljstvo svojih putnika, njihove stavove i potrebe, sa ciljem da se na osnovu dobijenih rezultata nastavi dalje unapređenje celokupne usluge. Kad je u pitanju lojalnost putnika, četiri od pet putnika dalo je potvrdan odgovor na pitanje da li će prilikom sledećeg putovanja ponovo izabrati Jat Airways. Sve tri kategorije osoblja Jat Airways-a, osoblje na prodaji karata, čekiranju i u avionima, pozitivno su ocenjene u svim testiranim elementima. Elementi koji su ocenjivani su: ljubaznost, brzina obavljanja posla, profesionalnost, strpljenje i sl.

Putnici zadovoljni JAT-omPutnici Jat Airways-a pozitivno su ocenili usluge nacionalnog avioprevoznika u anketi čije je rezultate objavio Ipsos Strategic Marketing.

Na skali od 1 do 5, većina putnika ocenila je kompletnu uslugu kompanije Jat Airways prosečnom ocenom 4, a više od 76 posto putnika preporučilo bi Jat Airways svojim kolegama, prijateljima, rođacima. Polovinom septembra ankentiranje je realizovano u avionima Jat Airways-a na 27 letova, a ukupno je 2.260 putnika popunilo upitnik.

Kompanija Jat Airways organizovala je ovo istraživanje kako bi ispitala zadovoljstvo svojih putnika, njihove stavove i potrebe, sa ciljem da se na osnovu dobijenih rezultata nastavi dalje unapređenje celokupne usluge.

Kad je u pitanju lojalnost putnika, četiri od pet putnika dalo je potvrdan odgovor na pitanje da li će prilikom sledećeg putovanja ponovo izabrati Jat Airways. Sve tri kategorije osoblja Jat Airways-a, osoblje na prodaji karata, čekiranju i u avionima, pozitivno su ocenjene u svim testiranim elementima. Elementi koji su ocenjivani su: ljubaznost, brzina obavljanja posla, profesionalnost, strpljenje i sl. Najviše ocene dobilo je osoblje u avionu. Više od 40 posto putnika Jat Airways-a putuje iz poslovnih razloga, nešto manji procenat ističe posete rodbini ili prijateljima, a potom turizam. Kada je u pitanju usluga na letu, najčešće zamerke se odnose na duty free asortiman i izbor i kvalitet štampe. 

Rezultati istraživanja pokazuju da i dalje najveći broj putnika kupuje avio karte u agenciji, iako su cene karata povoljnije ukoliko se kupuju preko interneta. Kada je u pitanju red letenja, za koji najveći broj anketiranih smatra da je precizan i tačan, među svim izvorima informisanja najčešće se navodi vebsajt Jat Airways-a. Glavni razlozi za izbor Jat Airways-a su direktan let, povoljna cena i odgovarajuće vreme polaska i dolaska.

Kada su u pitanju neprijatna iskustva, putnici navode kašnjenja letova i problem sa prtljagom, faktore na koje Jat Airways najčešće nema uticaja. Razlozi kašnjenja aviona mogu biti različiti, od meteoroloških uslova, tehničkih pregleda aviona, kašnjenja drugih i povezanih letova, kontrole letenja i slično, a gotovo nikad iz razloga za koje Jat može biti odgovoran. Isti slučaj je sa prtljagom, za koji su zaduženi handling agents na aerodromima na koje Jat sleće.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik