Putnici Jat Airways-a pozitivno su ocenili usluge nacionalnog avioprevoznika u anketi čije je rezultate objavio Ipsos Strategic Marketing. Na skali od 1 do 5, većina putnika ocenila je kompletnu uslugu kompanije Jat Airways prosečnom ocenom 4, a više od 76 posto putnika preporučilo bi Jat Airways svojim kolegama, prijateljima, rođacima. Polovinom septembra ankentiranje je realizovano u avionima Jat Airways-a na 27 letova, a ukupno je 2.260 putnika popunilo upitnik. Kompanija Jat Airways organizovala je ovo istraživanje kako bi ispitala zadovoljstvo svojih putnika, njihove stavove i potrebe, sa ciljem da se na osnovu dobijenih rezultata nastavi dalje unapređenje celokupne usluge. Kad je u pitanju lojalnost putnika, četiri od pet putnika dalo je potvrdan odgovor na pitanje da li će prilikom sledećeg putovanja ponovo izabrati Jat Airways. Sve tri kategorije osoblja Jat Airways-a, osoblje na prodaji karata, čekiranju i u avionima, pozitivno su ocenjene u svim testiranim elementima. Elementi koji su ocenjivani su: ljubaznost, brzina obavljanja posla, profesionalnost, strpljenje i sl.
Putnici Jat Airways-a pozitivno su ocenili usluge nacionalnog avioprevoznika u anketi čije je rezultate objavio Ipsos Strategic Marketing.
Na skali od 1 do 5, većina putnika ocenila je kompletnu uslugu kompanije Jat Airways prosečnom ocenom 4, a više od 76 posto putnika preporučilo bi Jat Airways svojim kolegama, prijateljima, rođacima. Polovinom septembra ankentiranje je realizovano u avionima Jat Airways-a na 27 letova, a ukupno je 2.260 putnika popunilo upitnik.
Kompanija Jat Airways organizovala je ovo istraživanje kako bi ispitala zadovoljstvo svojih putnika, njihove stavove i potrebe, sa ciljem da se na osnovu dobijenih rezultata nastavi dalje unapređenje celokupne usluge.
Kad je u pitanju lojalnost putnika, četiri od pet putnika dalo je potvrdan odgovor na pitanje da li će prilikom sledećeg putovanja ponovo izabrati Jat Airways. Sve tri kategorije osoblja Jat Airways-a, osoblje na prodaji karata, čekiranju i u avionima, pozitivno su ocenjene u svim testiranim elementima. Elementi koji su ocenjivani su: ljubaznost, brzina obavljanja posla, profesionalnost, strpljenje i sl. Najviše ocene dobilo je osoblje u avionu. Više od 40 posto putnika Jat Airways-a putuje iz poslovnih razloga, nešto manji procenat ističe posete rodbini ili prijateljima, a potom turizam. Kada je u pitanju usluga na letu, najčešće zamerke se odnose na duty free asortiman i izbor i kvalitet štampe.
Rezultati istraživanja pokazuju da i dalje najveći broj putnika kupuje avio karte u agenciji, iako su cene karata povoljnije ukoliko se kupuju preko interneta. Kada je u pitanju red letenja, za koji najveći broj anketiranih smatra da je precizan i tačan, među svim izvorima informisanja najčešće se navodi vebsajt Jat Airways-a. Glavni razlozi za izbor Jat Airways-a su direktan let, povoljna cena i odgovarajuće vreme polaska i dolaska.
Kada su u pitanju neprijatna iskustva, putnici navode kašnjenja letova i problem sa prtljagom, faktore na koje Jat Airways najčešće nema uticaja. Razlozi kašnjenja aviona mogu biti različiti, od meteoroloških uslova, tehničkih pregleda aviona, kašnjenja drugih i povezanih letova, kontrole letenja i slično, a gotovo nikad iz razloga za koje Jat može biti odgovoran. Isti slučaj je sa prtljagom, za koji su zaduženi handling agents na aerodromima na koje Jat sleće.