Najvažnija hotelsko-ugostiteljska tvrtka na otoku Rabu Imperial ove godine nastavlja razvojnu fazu te je u pripremu ovogodišnje turističke sezone uložila 17 milijuna kuna, od čega 11 milijuna kuna u kapitalna ulaganja, od kojih su najvažnija obnova i modernizacija restoranskih sala u pripadajućem turističkom naselju San Marino te nabava 24 nove mobilne kućiće za autokampove San Marino i Padova. Ti i drugi poslovni podaci te najave vezane za ovogodišnje poslovanje Imperiala stoje u revidiranom i nekonsolidiranom financijskom izvješću o poslovanju za 2010. objavljenom na Zagrebačkoj burzi. To izvješće pokazuje i da je Imperial jedna od rijetkih turističkih tvrtki u većinskom državnom vlasništvu (više od 56 posto) koja pozitivno posluje završivši prošlu godinu s dobiti od 2,3 milijuna kuna ili 8,8 posto višom nego u godini prije...
Najvažnija hotelsko-ugostiteljska tvrtka na otoku Rabu Imperial ove godine nastavlja razvojnu fazu te je u pripremu ovogodišnje turističke sezone uložila 17 milijuna kuna, od čega 11 milijuna kuna u kapitalna ulaganja, od kojih su najvažnija obnova i modernizacija restoranskih sala u pripadajućem turističkom naselju San Marino te nabava 24 nove mobilne kućiće za autokampove San Marino i Padova.
Ti i drugi poslovni podaci te najave vezane za ovogodišnje poslovanje Imperiala stoje u revidiranom i nekonsolidiranom financijskom izvješću o poslovanju za 2010. objavljenom na Zagrebačkoj burzi. To izvješće pokazuje i da je Imperial jedna od rijetkih turističkih tvrtki u većinskom državnom vlasništvu (više od 56 posto) koja pozitivno posluje završivši prošlu godinu s dobiti od 2,3 milijuna kuna ili 8,8 posto višom nego u godini prije. Navodi se i da je ta tvrtka zadnjih više od deset godina kontinuirano investirala u svoje smještajne hotelske kapacitete i kampove, čiji je ljetni dnevni kapacitet nešto manji od osam tisuća turista.
U zadnjih deset godina ukupne investicije Imperiala u razvojne projekte iznosile su 247,6 milijuna kuna, od kojih se 170,4 milijuna kuna financiralo kreditima, a ostalo vlastitim sredstvima. S takvim su ulaganjima obnovili i modernizirali veći dio hotelskih i kamp kapaciteta te povećali kvalitetu usluga. Za ovu godinu planiraju rast noćenja, dok su prošle godine imali isti postotak pada u odnosu na 2009. i to sa 671 tisućom noćenja.
Očekivanja porasta ove godine temelje i na pojačanim promotivnim aktivnostima kao i troškovima marketinga koji su planirani na razini 3,8 posto od operativnih prihoda, što je 6 posto više nego za 2010. Navode i da u idućih pet godina planiraju znatna ulaganja, od najmanje 20 milijuna eura, kako bi većinu postojećih hotelskih objekata obnovili i repozicionirali na razinu četiri zvjezdice, a vjeruju i da će graditi nove objekte.