Na lokaciji nekadašnjeg vojnog kompleksa Kuline već bi na jesen trebala započeti etapna izgradnja hotelskog zdanja povezanog s marinom za megabrodove koja je u završnoj fazi gradnje. Vrijednost marine za megajahte i hotela s pratećim sadržajima na šibenskom poluotoku Mandalini premašuje 40 milijuna eura. Riječ je o stranom ulaganju koje u ovom trenutku čini više od 10 posto ukupnih stranih investicija u Hrvatskoj. Da je realizacija projekta Hoteli Šibenik ušla u ozbiljnu fazu, svjedoči najnovije potpisivanje izmijenjenog tripartitnog ugovora u Gradskoj upravi. Dokument su potpisali Burak Bajkan u ime Dogus grupe, Goran Prgin u ime NCP-a Remontno brodogradilište i gradonačelnik Ante Županović. Izmijenjen je dio koji se odnosi na moguće posljedice raskida ugovora čime je Grad Šibenik doveden u povoljniji položaj u odnosu na onaj što ga imao u osnovnom ugovoru koji je sklopila bivša HDZ-ova vlast.
Na lokaciji nekadašnjeg vojnog kompleksa Kuline već bi na jesen trebala započeti etapna izgradnja hotelskog zdanja povezanog s marinom za megabrodove koja je u završnoj fazi gradnje.
Vrijednost marine za megajahte i hotela s pratećim sadržajima na šibenskom poluotoku Mandalini premašuje 40 milijuna eura. Riječ je o stranom ulaganju koje u ovom trenutku čini više od 10 posto ukupnih stranih investicija u Hrvatskoj.
Da je realizacija projekta Hoteli Šibenik ušla u ozbiljnu fazu, svjedoči najnovije potpisivanje izmijenjenog tripartitnog ugovora u Gradskoj upravi. Dokument su potpisali Burak Bajkan u ime Dogus grupe, Goran Prgin u ime NCP-a Remontno brodogradilište i gradonačelnik Ante Županović.
Izmijenjen je dio koji se odnosi na moguće posljedice raskida ugovora čime je Grad Šibenik doveden u povoljniji položaj u odnosu na onaj što ga imao u osnovnom ugovoru koji je sklopila bivša HDZ-ova vlast.
Franko Vidović, zamjenik gradonačelnika koji se najviše angažirao na tom projektu, kaže kako uistinu vjeruje u njega te je već za ožujak najavio izradu odejnog projekta, a za rujan početak gradnje. Projekt je sveden u realne okvire kako bi se zajamčila njegova održivost. Naglasio je kako se isplativost takvih hotelsko-turističkih investicija u Europi postiže tek u roku za 15 do 18 godina, zbog čega su s partnerima dogovorili realnu investiciju.
Goran Prgin, vlasnik NCP-a, također ne skriva zadovoljstvo što je napokon sklopljen dogovor triju strana i što se nazire početak ostvarenja projekta. Vjeruje u turskog partnera, korporaciju Dogus s kojom je prošle godine krenuo u gradnju prve marine za velika i luksuzna plovila. Marina će ovoga ljeta primiti prve megajahte koje će odsad u Hrvatskoj imati na raspolaganju odgovarajući vez, servis i ostale sadržaje.
Hrvatska treba biti sretna što je tako moćna grupacija odlučila investirati upravo ovdje, naglasio je Prgin.