Predstavnici turističkog sektora iz BiH predstavili su jedinstvenu turističku ponudu liderima turističke industrije i medijima u SAD.
Njujork i Los Anđeles bili su gradovi domaćini ekskluzivnih predstavljanja raznolike ponude BiH - od krajolika i netaknutih prirodnih ljepota do bogatstva kulturne tradicije i neodoljive gastronomske ponude, saopšteno je iz USAID-a.
BiH je promovisana kao destinacija koja se ne propušta, tako da je ova promotivna turneja otvorila nove prilike svim ljubiteljima avanture i kulture, ali i profesionalcima američke industrije turizma, dodaje se u saopštenju.
Turneja nije bila posvećena samo predstavljanju destinacije, već i stvaranju poslovnih veza.
Dvanaest vodećih turističkih kompanija iz BiH dobilo je priliku da se sastane sa američkim turističkim agentima, turoperaterima i liderima industrije kako bi razgovarali o mogućnostima saradnje.
Direktor USAID-ovog projekta "Turizam" Feđa Begović rekao je da BiH ima mnogo toga da ponudi, a, ipak, ostaje skriveno blago za mnoge međunarodne putnike.
Turistička ponuda BiH predstavljena je uz podršku američke Vlade i posredstvom projekta USAID-a "Razvoj održivog turizma u BiH".