Radi povećanja turističkih dolazaka i noćenja u kontinentalnom dijelu Hrvatske, posebno stranih turista u pred i posezoni, udruživanjem javnog i privatnog sektora pokrenut je i danas u Zagrebu predstavljen projekt Otkrijte kontinentalnu Hrvatsku (Discover the heart of Croatia). Projekt su pokrenuli Terme Tuhelj i Terme Jezerčica kako bi povezali Zagorje sa Zagrebom u jedinstven turistički proizvod dodane vrijednosti. U partnerstvu s dvije zagrebačke hotelske kuće Hotel Dubrovnik i Hotel Palace osmišljeni su i aranžmani u sklopu tog projekta, kojim se za 180 odnosno 220 eura turistima nude tri noćenja u Zagorju odnosno Zagrebu. U cijenu je uključen i sadržajan program izleta i boravka u wellnessu navedenih termi, obilasci muzeja te drugog u Zagorju i Zagrebu.
Radi povećanja turističkih dolazaka i noćenja u kontinentalnom dijelu Hrvatske, posebno stranih turista u pred i posezoni, udruživanjem javnog i privatnog sektora pokrenut je i danas u Zagrebu predstavljen projekt Otkrijte kontinentalnu Hrvatsku (Discover the heart of Croatia).
Projekt su pokrenuli Terme Tuhelj i Terme Jezerčica kako bi povezali Zagorje sa Zagrebom u jedinstven turistički proizvod dodane vrijednosti.
U partnerstvu s dvije zagrebačke hotelske kuće Hotel Dubrovnik i Hotel Palace osmišljeni su i aranžmani u sklopu tog projekta, kojim se za 180 odnosno 220 eura turistima nude tri noćenja u Zagorju odnosno Zagrebu. U cijenu je uključen i sadržajan program izleta i boravka u wellnessu navedenih termi, obilasci muzeja te drugog u Zagorju i Zagrebu.
Osim tih turističkih tvrtki u projekt su uključeni županije i turističke zajednice županija Krapinsko-zagorske i Zagrebačke, Grad Zagreb, Hrvatska gospodarska komora (HGK), Hrvatska obrtnička komora (HOK) te Ministarstvo turizma koje je i financijski s oko 80-ak tisuća kuna poduprlo projekt. Državni tajnik Ministarstva turizma Ivo Mujo vjeruje kako će se taj projekt u idućim godinama proširiti i na druge kontinentalne županije i regije.
Ukupna financijska konstrukcija projekta, u kojoj su gotovo svi sudjelovali, kreće se oko 230 tisuća kuna, što se utrošilo za tiskanje promotivnog letka u milijun primjeraka na tri jezika, za 23 'jumbo' plakata koji će se tijekom ovog ljeta postaviti na glavnim punktovima kod većih gradova na Jadranu, za radio- spotove, web stranicu i slično. Leci će se dijeliti turistima i na graničnim prijelazima, sajmovima, po agencijama i drugdje, a sve s ciljem da ih se privuče u Zagorje, Zagreb i Hrvatsku i izvan ljeta, kazala je Ksenija Tomić iz Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije.
Plitvička jezera top odredište
Sedam nacionalnih parkova u Hrvatskoj u prvom tromjesečju ove godine posjetilo je ukupno 22.444 posjetitelja, a najposjećenija su uobičajeno bila Plitvička jezera s 12.097 posjetitelja, podaci su Državnog zavoda za statistiku. Od ukupnog broja posjetitelja sedam nacionalnih parkova u prvom tromjesečju ove godine nešto malo više ili 11.533 bilo je stranih posjetitelja, dok je domaćih bilo 10.911. Po posjećenosti s 4.870 posjetitelja iza Plitvičkih jezera je Nacionalni park Krka te Brijuni s njih 2.511. Na Paklenici je u prvom tromjesečju ove godine bilo 1.509 posjetitelja, na Kornatima 1.180, dok ih je najmanje, 210 i 67, bilo u nacionalnim parkovima Mljet i Risnjak.