Udruženo turističko oglašavanje

Bez autora
Jan 19 2011

Kako bi privukli još više gostiju, Ministarstvo turizma ulaže rekordan 21 milijun eura u udruženo oglašavanje s turističkim agencijama. Očekuje se da će nas ove sezone preko putničkih agencija posjetiti dva milijuna turista, što je 15% više nego lani. Hrvatska turistička zajednica (HTZ) zaprimila je 108 zahtjeva domaćih i stranih touroperatora ili 40% više nego lani za udruženo turističko oglašavanje Hrvatske u njihovim promotivnim kampanjama. Za 2011. potpisaće se ugovori s najvećim touroperatorima svijeta koji dosad i nisu bili nazočni u Hrvatskoj. Najbitnije je da Hrvatska kao destinacija bude u njihovim katalozima. Svi ovogodišnji modeli i mjere za udruženo oglašavanje u cijelosti su usuglašeni s krovnim strukovnim udrugama te pravilima Europske unije i Agencijom za zaštitu tržišnog natjecanja. Temeljem tih modela u su Hrvatskoj prisutni gotovo svi najvažniji svjetski touroperatori, a Hrvatska kao turističko odredište u njihovim promotivnim kampanjama.

Udruženo turističko oglašavanjeKako bismo privukli još više gostiju, Ministarstvo turizma ulaže rekordan 21 milijun eura u udruženo oglašavanje s turističkim agencijama.

Očekuje se da će nas ove sezone preko putničkih agencija posjetiti dva milijuna turista, što je 15% više nego lani.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) zaprimila je 108 zahtjeva domaćih i stranih touroperatora ili 40% više nego lani za udruženo turističko oglašavanje Hrvatske u njihovim promotivnim kampanjama. Za 2011. mi ćemo potpisati ugovore s najvećim touroperatorima svijeta koji dosad i nisu bili nazočni u Hrvatskoj. Za nas je najbitnije da Hrvatska kao destinacija bude u njihovim katalozima, istaknuo je ministar turizma i predsjednik HTZ-a Damir Bajs.

Bajs i direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić istaknuli su da su svi ovogodišnji modeli i mjere za udruženo oglašavanje u cijelosti usuglašeni s krovnim strukovnim udrugama te pravilima Europske unije i Agencijom za zaštitu tržišnog natjecanja. Temeljem tih modela u su Hrvatskoj prisutni gotovo svi najvažniji svjetski touroperatori, a Hrvatska kao turističko odredište u njihovim promotivnim kampanjama.

Ugovori su potpisani temeljem pristiglih zahtjeva touroperatora na natječaje HTZ-a i to u sklopu modela III. od ukupnih 12 modela prema kojima turistički javni sektor (država) udružuje novac za oglašavanje s privatnim sektorom.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik