Istra, koja i inače slovi za predvodnicu turističkih aktivnosti, predstavila je nedavno brend Umaga kao turističkog odredišta - u turističkom rječniku poznatoga i kao »brend-destinacija« - koji obuhvaća turistička odredišta sjeverozapadne Istre: Umag, Novigrad, Buje i Brtoniglu. Istraturist i Sol Melia odlučili su da ubuduće nastupaju pod brendom destinacije Umag, a korporativne oznake tvrtki idu tek u drugi plan. Tako su prvi u Hrvatskoj koji su napravili korak u brendiranju odredišta, a ne vlastita poduzeća. Sukladno strateškom planu razvoja Istarske županije, Istra je podijeljena u sedam klastera. Tako su sve turističke zajednice krenule s aktivnostima kojima se definira pojedini kraj, ali su zajednički kreirane biciklističke staze, radionice o upravljanju klasterima te kalendar događanja u Istri. Umag je prvi istarski klaster u kojem je dogovorena primjena marketinškoga koncepta koji se oslanja na promociju odredišta tako da se svi marketinški sudionici koji čine turistički proizvod »Umag« mogu predstavljati unutar te nove marke koristeći određene elemente.
Istra, koja i inače slovi za predvodnicu turističkih aktivnosti, predstavila je nedavno brend Umaga kao turističkog odredišta - u turističkom rječniku poznatoga i kao »brend-destinacija« - koji obuhvaća turistička odredišta sjeverozapadne Istre: Umag, Novigrad, Buje i Brtoniglu.
»Istraturist i Sol Melia odlučili su da ubuduće nastupaju pod brendom destinacije Umag, a korporativne oznake tvrtki idu tek u drugi plan«, izjavio je Željko Kukurin, direktor Istraturista, na nedavnoj promociji novog brenda u umaškom restoranu »Istria Gourmet«. Dodao je da su tako prvi u Hrvatskoj koji su napravili korak u brendiranju odredišta, a ne vlastita poduzeća.
»Sukladno strateškom planu razvoja Istarske županije, Istra je podijeljena u sedam klastera«, objasnila je Sanda Radizlvić Bravar, direktorica Turističke zajednice Umaga. Tako su sve turističke zajednice krenule s aktivnostima kojima se definira pojedini kraj, ali su zajednički kreirane biciklističke staze, radionice o upravljanju klasterima te kalendar događanja u Istri, naglasila je direktorica umaškog TZ-a.
Umag je prvi istarski klaster u kojem je dogovorena primjena marketinškoga koncepta koji se oslanja na promociju odredišta tako da se svi marketinški sudionici koji čine turistički proizvod »Umag« mogu predstavljati unutar te nove marke koristeći određene elemente.
U sklopu projekta razvoja novog brenda (Umag - Istra - Hrvatska) izrađen je novi vizualni i verbalni identitet.
»Umag predstavlja 'vrata Istre', a stvaranjem imidža ovoga klastera moraju se omogućiti sinergijski učinci za sve sudionike u tom turističkom lancu«, kazali su Darko Prebežac i Robert Radešić, predstavnici agencije Nomentas, koji su osmislili vizualni identitet novog brenda Umaga kao turističkog odredišta.