Više posla za "Jat tehniku"

Bez autora
Dec 15 2011

Od sredine sledeće godine, "Jat tehnika" moći će da popravlja i remontuje avione tipa "erbas". Ugovor o tome potpisan je pre nekoliko dana. U februaru počinje školovanje inženjera i radnika za rad na tim letelicama. U "JAT tehnici" ocenjuju da je to velika šansa za zapošljavanje oko 300 mladih. Sa 1.000 zaposlenih i godišnjim obrtom od 30 miliona evra, "Jat tehnika" jedno je od uspešnijih javnih preduzeća. Polovinu novca sada zarađuje kod "JAT ervejza", a drugu polovinu kod britanske kompanije "Džet-tu-kom" i ruskih "Trans-aero" i VTR. Ugovor sa "Erbasom" znači više posla za "Jat tehniku". Posle završenog školovanja, moći će da rade avione tipa "erbas 319, 320, 321, 318", i moći će da se pruže usluge svim lou-kost kompanijama i regularnim kompanijama koje sleću na aerodrom "Nikola Tesla". U planu je i završetak hangara za popravku aviona, koji nikada nije korišćen u punom kapacitetu. Završetkom hangara 2, otvaranjem novih četiri do šest linija, posao je za novih 300 ljudi, pošto godišnje Srbija iškoluje oko 60 aviomehaničara i oko 10 inženjera na Mašinskom fakultetu i još toliko na ETF-u.

Više posla za "Jat tehniku""JAT tehnika" od sledeće godine moći će da remontuje i popravlja avione tipa "erbas". Takođe, "JAT ervejz" neće morati da brine koje avione iznajmljuje ili kupuje – "erbas" ili "boing" – jer će oba tipa servisirati "JAT tehnika".

Od sredine sledeće godine, "Jat tehnika" moći će da popravlja i remontuje avione tipa "erbas". Ugovor o tome potpisan je pre nekoliko dana.

U februaru počinje školovanje inženjera i radnika za rad na tim letelicama. U "JAT tehnici" ocenjuju da je to velika šansa za zapošljavanje oko 300 mladih.

Sa 1.000 zaposlenih i godišnjim obrtom od 30 miliona evra, "Jat tehnika" jedno je od uspešnijih javnih preduzeća.

Polovinu novca sada zarađuje kod "JAT ervejza", a drugu polovinu kod britanske kompanije "Džet-tu-kom" i ruskih "Trans-aero" i VTR. Ugovor sa "Erbasom" znači više posla za "Jat tehniku".

"Posle završenog školovanja, moći ćemo da radimo avione tipa "erbas 319, 320, 321, 318", i moći ćemo da pružimo usluge svim lou-kost kompanijama i regularnim kompanijama koje sleću na aerodrom "Nikola Tesla", kaže inženjer Miroslav Musulin.

U planu je i završetak hangara za popravku aviona, koji nikada nije korišćen u punom kapacitetu.

"Završetkom hangara 2, otvaranjem novih četiri do šest linija, posao je za novih 300 ljudi, pošto godišnje Srbija iškoluje oko 60 aviomehaničara i oko 10 inženjera na Mašinskom fakultetu i još toliko na ETF-u", kaže Srđan Mišković, direktor "JAT tehnike".

Mišković navodi da bi "JAT tehnika" mogla da zaposli te ljude i da bi oni imali perspektivu u Srbiji.

Dobra vest je i da "JAT ervejz" neće morati da vodi računa o tome koje avione iznajmljuje ili kupuje – "erbas" ili "boing" – jer će oba tipa letelica od sledeće godine servisirati "JAT tehnika".

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik