Za bezbrižnu kupovinu u preko 200 zemalja sveta, tu je American Express, jedan od najprestižnijih svetskih brendova. American Express osnovan je 1850. godine kao kompanija za prevoz robe, da bi 1958. godine American Express izbacio je na tržište American Express Card, koji je olakšao našu svakodnevnicu.Ovaj zeleni komad plastike sa zaštitnim znakom rimskog Centuriona, uveo je ljude u novi svet poslovanja. Po prvi put ljudi su bili u prilici da idu u kupovinu bez keš novca, a American Express kartica je postala statusni simbol.
Za bezbrižnu kupovinu u preko 200 zemalja sveta, tu je American Express, najprestižnijih svetskih brendova.
American Express osnovan je 1850. godine kao kompanija za prevoz robe, da bi 1958. godine American Express izbacio je na tržište American Express Card, koji je olakšao našu svakodnevnicu.
Ovaj zeleni komad plastike sa zaštitnim znakom rimskog Centuriona, uveo je ljude u novi svet poslovanja. Po prvi put ljudi su bili u prilici da idu u kupovinu bez keš novca, a American Express kartica je postala statusni simbol. Zapravo, kartica je promenila društvo.
Prve reklamne kampanje za American Express, sa sloganom "Članstvo ima svoje privilegije", predstavile su karticu kao prestiž i osećaj pripadnosti ekskluzivnim klubovima. Danas je ova kartica namenjena svima. Nove reklamne kampanje uspele su da uklone imidž prestiža.
Prelazak sa pozicije ekskluzivnosti na masovnost samo je učvrstio poziciju brenda svrstavajući American Express u red svetskih super brendova.