Amerikancima su novinski oglasi presudni za kupovinu

Bez autora
May 06 2011

Prema rezultatima istraživanja koje je objavila Novinsko udruženje Amerike (Newspaper Asscociation of America - NAA), novinsko oglašavanje i novinski oglasi presudno utiču na planiranje kupovine, kupovinu ili poručivanje proizvoda.Istraživanje pod nazivom "Kako Amerikanci kupuju i troše 2011." dalo je više nego ohrabrujuće rezultate za novinske izdavače, a oglašivačima još jednom potvrdilo snagu i uticaj oglašavanja u štampanim medijima. Čak četvoro od pet Amerikanaca (79%) je izjavilo da se na potrošačke aktivnosti tokom proteklog meseca opredelilo zahvaljujući novinskim oglasima.

Amerikancima su novinski oglasi presudni za kupovinuPrema rezultatima istraživanja koje je objavila Novinsko udruženje Amerike (Newspaper Asscociation of America - NAA), novinsko oglašavanje i novinski oglasi presudno utiču na planiranje kupovine, kupovinu ili poručivanje proizvoda.

Istraživanje pod nazivom "Kako Amerikanci kupuju i troše 2011." dalo je više nego ohrabrujuće rezultate za novinske izdavače, a oglašivačima još jednom potvrdilo snagu i uticaj oglašavanja u štampanim medijima.

Čak četvoro od pet Amerikanaca (79%) je izjavilo da se na potrošačke aktivnosti tokom proteklog meseca opredelilo zahvaljujući novinskim oglasima. Više od polovine (52 odsto) identifikuje novine kao medij uz čiju pomoć planiraju kupovinu.

Čak 72 procenta anketiranih izjavljuje da redovno ili povremeno čita novinske oglase, a zanimljivo je da njih 38 odsto, koji za sebe kažu da nisu "čitaoci" odluke o kupovini donose na bazi oglasa objavljenih u novinama. NAA je neprofitna asocijacija koja na tržištu SAD i Kanade okuplja više od 2.000 listova.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik