Kompanija Apple objavila je da je prodala tri miliona tablet uređaja iPad mini i iPada četvrte generacije. Tablet uređaji, predstavljeni 23. oktobra, već se nalaze na tržištu 34 zemlje i zbog toga rezultati prodaje i nisu naročito iznenađujući, čak su mnogi očekivali i više prodatih komada.Ipak, ne treba zaboraviti na činjenicu da se trenutno prodaje samo Wi-Fi verzija iPad minija i novog iPada četvrte generacije. Druge verzije, sa Wi-Fi konekcijom plus 3G (ili 4G uslugom u zavisnosti od zemalja) naći će se u prodaji za nekoliko nedelja, taman pred novogodišnje i božićne kupovine.
Kompanija Apple objavila je da je prodala tri miliona tablet uređaja iPad mini i iPada četvrte generacije.
Tablet uređaji, predstavljeni 23. oktobra, već se nalaze na tržištu 34 zemlje i zbog toga rezultati prodaje i nisu naročito iznenađujući, čak su mnogi očekivali i više prodatih komada.
Ipak, ne treba zaboraviti na činjenicu da se trenutno prodaje samo Wi-Fi verzija iPad minija i novog iPada četvrte generacije. Druge verzije, sa Wi-Fi konekcijom plus 3G (ili 4G uslugom u zavisnosti od zemalja) naći će se u prodaji za nekoliko nedelja, taman pred novogodišnje i božićne kupovine.
Sa druge strane, o (ne)uspehu novih tableta govori i podatak da je u martu, za tri dana Apple prodao više od tri miliona iPad uređaja treće generacije. Rezultati prodaje novih tableta govore u prilog nedavno objavljenom istraživanju tržišta, koje je iznenadilo mnoge, a u kojem stoji da je Apple usporio sa prodajom tableta i izgubio više od 15 odsto tog tržišta.