Tražnja dragog kamenja u Kini će rasti uprkos teškom stanju proizvodnog sektora i očekivanom smanjenju broja radnih mesta, prognozira jedna od najvećih svetskih kompanija za izradu dijamanata “Plučenik”. “Plučenik” očekuje rast prodaje u Kini od 30-35 odsto u narednih pet godina, a već 2011. godine prihodi te kompanije će premašiti jednu milijardu dolara zahvaljujući tražnji u Kini, prenosi specijalizovano izdanje “AntverpenFakts”.Kina za sada obezbeđuje 30 odsto prodaje te kompanije. Brilijant nije televizor niti frižider. U Kini brilijanti postaju potreba, a ne luksuz.
Tražnja dragog kamenja u Kini će rasti uprkos teškom stanju proizvodnog sektora i očekivanom smanjenju broja radnih mesta, prognozira jedna od najvećih svetskih kompanija za izradu dijamanata “Plučenik”.
“Plučenik” očekuje rast prodaje u Kini od 30-35 odsto u narednih pet godina, a već 2011. godine prihodi te kompanije će premašiti jednu milijardu dolara zahvaljujući tražnji u Kini, prenosi specijalizovano izdanje “AntverpenFakts”. Kina za sada obezbeđuje 30 odsto prodaje te kompanije.
- Brilijant nije televizor niti frižider. U Kini brilijanti postaju potreba, a ne luksuz. Potražnja brilijanata je povezana sa brojem svadbi, koji ne zavisi od stanja u industriji - izjavio je on.
Prognoza Plučenika je u suprotnosti sa očekivanjima mnogih drugih eksperata, koji već upozoravaju da se tržište hladi i očekuju dalje pogoršanje u idućoj godini.