Čak i osnivači Majspejsa prestali da ga koriste

Bez autora
Jun 27 2011

Nekada veoma popularna društvena mreža Majspejs očigledno doživljava najcrnje dane. Popularnost ove mreže toliko je oslabila, da čak ni njeni osnivači već godinama ne osvežavaju svoje profile. Profil nekadašnjeg šefa Majspejsa Krisa de Volfa je zatvoren za javnost, ali njegov kolega osnivač Tom Anderson ima javni profil, iz kojeg je jasno da on ovu mrežu praktično nikad ne koristi."Budite u toku sa svim vrelim novostima na Majspejsu", bio je poslednji Andersonov post, objavljen još u martu 2010. godine!

Čak i osnivači Majspejsa prestali da ga koristeNekada veoma popularna društvena mreža Majspejs očigledno doživljava najcrnje dane.

Popularnost ove mreže toliko je oslabila, da čak ni njeni osnivači već godinama ne osvežavaju svoje profile.

Profil nekadašnjeg šefa Majspejsa Krisa de Volfa je zatvoren za javnost, ali njegov kolega osnivač Tom Anderson ima javni profil, iz kojeg je jasno da on ovu mrežu praktično nikad ne koristi.

"Budite u toku sa svim vrelim novostima na Majspejsu", bio je poslednji Andersonov post, objavljen još u martu 2010. godine!

Anderson, koji je automatski bio prvi prijatelj svakog ko bi otovrio nalog na Majspejsu, na svom profilu nije promenio čak ni godište, pa tamo sada piše da ima 35 godina, a zapravo ima 40.

Očekuje se da će mreža Majspejs uskoro biti prodata kompaniji specijalizovanoj za video-igre "Activision Blizzard".

Osnivači su Majspejs prodali kompaniji "News Corp" 2005. godine za čak 580 miliona dolara, ali stručnjaci predviđaju da ovog puta ta cena neće biti veća od 100 miliona dolara, budući da je Majspejs veoma zaostao iza konkurencije Fejsbuka i Tvitera.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik