Skidanje sadržaja sa Interneta i piraterija ozbiljno ugrožavaju tržište CD-a, ali to nije sve. Prema nekim predviđanjima CD kao format odbrojava svoje poslednje godine. Sajmon Foks, izvršni direktor kompanije HMV koja ima lance prodavnica multimedijalnih sadržaja (muzike, filmova, video igrica) i potrošačke elektronike, izjavio je da misli da će CD kao format nestati za otprilike pet godina.Foks procenjuje da će vrednost ovog tržišta sa sadašnjih milijardu evra za tri godine opasti na oko 350 miliona evra, a da će posle 2016. CD postati prava retkost.
Skidanje sadržaja sa Interneta i piraterija ozbiljno ugrožavaju tržište CD-a, ali to nije sve.
Prema nekim predviđanjima CD kao format odbrojava svoje poslednje godine.
Sajmon Foks, izvršni direktor kompanije HMV koja ima lance prodavnica multimedijalnih sadržaja (muzike, filmova, video igrica) i potrošačke elektronike, izjavio je za britanski "San" da misli da će CD kao format nestati za otprilike pet godina.
Foks procenjuje da će vrednost ovog tržišta sa sadašnjih milijardu evra za tri godine opasti na oko 350 miliona evra, a da će posle 2016. CD postati prava retkost.