Digitalno poletanje

Bez autora
Jan 04 2011

Oglašavanje preko interneta u Sjedinjenim Američkim Državama moglo bi ove godine da nadmaši ukupne prihode od oglasa u štampanim medijima. Procenjuje se da će promet ostvaren reklamiranjem putem interneta ove godine porasti 14 odsto na 25,8 milijardi dolara.Od 368 milijardi dolara koje trgovci planiraju da potroše ove godine, 32,5 posto će ići za digitalno, 30,3 posto za štampano oglašavanje. Digitalna potrošnja uključuje e-mail, video oglašavanje, prikazivatnje oglasa i pretraživanje marketinga.

Digitalno poletanjeOglašavanje preko interneta u Sjedinjenim Američkim Državama moglo bi ove godine da nadmaši ukupne prihode od oglasa u štampanim medijima, pokazalo je istraživanje kompanije eMarketer.

Procenjuje se da će promet ostvaren reklamiranjem putem interneta ove godine porasti 14 odsto na 25,8 milijardi dolara. Od 368 milijardi dolara koje trgovci planiraju da potroše ove godine, 32,5 posto će ići za digitalno, 30,3 posto za štampano oglašavanje. Digitalna potrošnja uključuje e-mail, video oglašavanje, prikazivatnje oglasa i pretraživanje marketinga. Oglašavanje u štampanim medijima trebalo bi da oslabi osam posto, na 22,8 milijardi dolara.

Iz eMarketera su saopštili da će ukupni prihodi od oglašavanja novinskih izdavača u SAD-u, uključujući štampana i internet izdanja, iznositi 25,7 milijardi dolara.

Digitalno oglašavanje sada može biti primarna strategija preživljavanja za izdavače, ali postoji  još jedan tračak optimizma za štampane medije.

Slične rezultate objavila je i organizacija Newspaper Asociation of America prema kojima su se prihodi od reklama u skoro svim drugim medijima u ovoj godini oporavili, dok su u štampanim nastavili da padaju.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik