Sa svojim dobro razvijenim javnim prevozom, glavni grad Austrije nudi mogućnosti prevoza kroz grad sredstvima koji ne zagađuju okolinu. Pored metroa, tramvaja i autobusa, u Beču se građani i gosti mogu prevesti i zelenim taksijem, gradskim biciklom i „Faksijem“ (triciklom). Od 2011. godine bečka taksi-centrala sa svojom flotom zelenih taksija nudi alternativu standardnom taksiju i time čuva okolinu, a pri tom košta isto.Na raspolaganju građanima stoji oko 150 automobila na hibridni ili pogon na plin, koji ispuštaju manje štetnih gasova.
Sa svojim dobro razvijenim javnim prevozom, glavni grad Austrije nudi mogućnosti prevoza kroz grad sredstvima koji ne zagađuju okolinu.
Pored metroa, tramvaja i autobusa, u Beču se građani i gosti mogu prevesti i zelenim taksijem, gradskim biciklom i „Faksijem“ (triciklom).
Od 2011. godine bečka taksi-centrala sa svojom flotom zelenih taksija nudi alternativu standardnom taksiju i time čuva okolinu, a pri tom košta isto. Na raspolaganju građanima stoji oko 150 automobila na hibridni ili pogon na plin, koji ispuštaju manje štetnih gasova, piše Blic.
Sa mrežom od ukupno 1.200 kilometara izgrađenih biciklističkih staza Beč se može razgledati mirne savesti u ekološkom smislu. Uz sve to čak ne morate imati ni svoj bicikl, već možete iznajmiti jedan od 1.200 gradskih bicikli, 24 sata dnevno i vratiti ga u svako doba. Osim toga može se iznajmiti i bicikl-taksi tzv. „Faxi“.
To je tricikl za dva putnika tj. vozača i dva putnika, koji može da se naruči za obilazak grada ili da se usput stopira.