Veb portal "Yahoo" je objavio da je razvio novu verziju svoje usluge za slanje elektronskih poruka "Yahoo mail", koja je još u probnoj fazi. Radi se o verziji koja će biti još povezanija sa "onlajn" društvenim mrežama "Facebook" i "Twitter". Jedan od rukovodilaca "Yahoo-a" Kakul Srivastava je istakao da se radi o značajnom tržišnom lansiranju za tu kompaniju.Nova verzija "Yahoo-ove" usluge omogućava veoma brzo slanje poruka i "hijerarhizuje" virtuelno poštansko sanduče, tako što se pošta koju šalju osobe iz adresara vlasnika "sandučeta", prva pojavljuje.
Veb portal "Yahoo" je objavio da je razvio novu verziju svoje usluge za slanje elektronskih poruka "Yahoo mail", koja je još u probnoj fazi.
Radi se o verziji koja će biti još povezanija sa "onlajn" društvenim mrežama "Facebook" i "Twitter", prenele su svetske agencije.
Jedan od rukovodilaca "Yahoo-a" Kakul Srivastava je istakao da se radi o značajnom tržišnom lansiranju za tu kompaniju.
Nova verzija "Yahoo-ove" usluge omogućava veoma brzo slanje poruka i "hijerarhizuje" virtuelno poštansko sanduče, tako što se pošta koju šalju osobe iz adresara vlasnika "sandučeta", prva pojavljuje.
Sistem za prepoznavanje omogućava i priključivanje raznih vinjeta u telo poruke, ukoliko sadrži linkove prema određenim fotografijama i video sadržajima, kao i video snimaka sa proverenih veb sajtova, poput "Youtube-a", koji će se moći gledati bez napuštanja stranice sa elektronskom poštom.
Usluga sadrži i odeljak "Šta je novo", koji mogućava veb korisnicima da prate sadržaje na "Facebook-u" ili "Twitter-u", ili da na njima šalju poruke.
"Yahoo" je, takođe, objavio da je pojačao filtere u okviru svoje usluge elektronske pošte, kao i da je optimizovao tu uslugu za prenosive uređaje.