Nemački električni automobil stigao je jutros iz Minhena u Berlin, a pritom nije dopunjavao baterije, čime je oboren svetski rekord u dužini pređenog puta. Automobil marke "audi A2" za sedam sati prešao je put dug 600 kilometara i stigao do sjdišta Ministarstva ekonomije nešto pre 8h.Automobil ima gejanje i putovanje je zaista luksuzno. Do sada automobili na električni pogon nisu mogli da pređu više od 60 do 70 kilometara bez dopunjavanja baterija. Japanci su prešli više od 1.000 kilometara, ali eksperimentalnim automobilom koji je prešao kružnu stazu, dok su nemačke kompanije "lekker Energie" i "DBM Energie" koristile klasičan automobil.
Nemački električni automobil stigao je jutros iz Minhena u Berlin, a pritom nije dopunjavao baterije, čime je oboren svetski rekord u dužini pređenog puta.
Automobil marke "audi A2" za sedam sati prešao je put dug 600 kilometara i stigao do sjdišta Ministarstva ekonomije nešto pre 8h.
Automobil ima gejanje i putovanje je zaista luksuzno. Do sada automobili na električni pogon nisu mogli da pređu više od 60 do 70 kilometara bez dopunjavanja baterija. To je tehnološki skok.
Japanci su prešli više od 1.000 kilometara, ali eksperimentalnim automobilom koji je prešao kružnu stazu, dok su nemačke kompanije "lekker Energie" i "DBM Energie" koristile klasičan automobil.
Vlada kancelarke Angele Merkel želi da do 2020. godine bude u upotrebi milion vozila na električni pogon, ali nemačke automobilske kompanije kasne i daleko su iza azijskih kompanija.
Svetski broj jedan u proizvodnji luksuznih automobila kompanija BMW i vodeći europski proizvođač kompanija Volkswagen najavile su proizvodnju električnih automobila za 2013. godinu.