U trećem kvartalu ove godine društvene mreža "Facebook" je na svojim veb stranicama imala 267 milijardi prikazivanja klasičnih oglasa i time zauzela čak 23,1 odsto američkog tržišta oglašavanje. Oglašavanje na "Facebook-u" gotovo je udvostručeno u poređenju sa istim kvartalom prošle godine.Ova cifra samo dodatno pokazuje veliku snagu i rast "Facebook-a" kao ozbiljnog biznisa. "Yahoo" je na drugom mestu sa 141 milijardom prikazivanja, dok "Microsoft" drži pet posto tržišta, a "Google" tek 2,7 procenata.
U trećem kvartalu ove godine društvene mreža "Facebook" je na svojim veb stranicama imala 267 milijardi prikazivanja klasičnih oglasa i time zauzela čak 23,1 odsto američkog tržišta oglašavanje.
Oglašavanje na "Facebook-u" gotovo je udvostručeno u poređenju sa istim kvartalom prošle godine.
Ova cifra, kako je preneo internet portal SEEbiz.eu, samo dodatno pokazuje veliku snagu i rast "Facebook-a" kao ozbiljnog biznisa.
"Yahoo" je na drugom mestu sa 141 milijardom prikazivanja, dok "Microsoft" drži pet posto tržišta, a "Google" tek 2,7 procenata.
Podaci se, međutim, ne odnose na "Google-ove" popularne tekstovne oglase, koji i dalje čine najveći dio njegovog oglašavanja.
Ukupno gledano, tržište "online display" oglašavanja u SAD je ostvarilo rast od 22 odsto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.