Društvena mreža Fejsbuk dospela je poslednjih dana dva puta u centar svetske pažnje - kada je prvi put zabeleženo pola milijarde korisnika koji su istovremeno bili na mreži, kao i zbog reorganizacije koju je objavio osnivač Mark Cukenberg. Cukenberg je na konferenciji za razvoj F8 u San Francisku rekao da Fejsbuk želi da ponudi svojim korisnicima "sve na jednom mestu", kao što je to slučaj sa Internet gigantom Gugl, s obzirom na to da su poruke na toj mreži gotovo zamenile klasičan mejl.Saradnjom sa raznim video i audio ponuđačima, korisnici bi ubuduće trebalo da imaju mogućnost da na Fejsbukovoj mreži slušaju muziku ili gledaju filmove, čime bi korišćenje postalo još intenzivnije.
Društvena mreža Fejsbuk dospela je poslednjih dana dva puta u centar svetske pažnje - kada je prvi put zabeleženo pola milijarde korisnika koji su istovremeno bili na mreži, kao i zbog reorganizacije koju je objavio osnivač Mark Cukenberg.
Cukenberg je na konferenciji za razvoj F8 u San Francisku rekao da Fejsbuk želi da ponudi svojim korisnicima "sve na jednom mestu", kao što je to slučaj sa Internet gigantom Gugl, s obzirom na to da su poruke na toj mreži gotovo zamenile klasičan mejl.
Saradnjom sa raznim video i audio ponuđačima, korisnici bi ubuduće trebalo da imaju mogućnost da na Fejsbukovoj mreži slušaju muziku ili gledaju filmove, čime bi korišćenje postalo još intenzivnije, prenosi "Dojče vele".
Mnogima se, međutim, ne dopada ideja koju je Cukenberg takođe izneo - da će korisnici ubuduće automatski ostavljati sve više podataka o sebi.
Korisnika Fejsbuka trenutno ima više od 800 miliona, podseća nemački radio.
Kako je najavljeno, novi Fejsbuk biće grafički usavršen i pregledniji, a najvažnija novina je promena korisničkog profila u takozvani Tajmlajn, koji hronološki sortirano izlistava sve aktivnosti na Fejsbuku, kao i sa stranica koje su sa njim povezane.
Prikazane elemente, korisnici mogu da obrađuju kako žele, a slike i video zapise mogu posebno da naglase ili da ih izbrišu.
Druga važna novina zove se Tiker i već sada je korisnicima dostupna u desnom delu početne stranice, gde se nalaze informacije o svim aktivnostima.
Novost je da će opcija "sviđa mi se" biti automatizovana i funkcionisati otprilike ovako: ukoliko korisnik poseti muzičku platformu Spotifaj, na njoj se nalazi jedan, prošireni modul Fejsbuka koji korisnika pita da li ubuduće želi muziku koju sluša da podeli sa prijateljima. Ako korisnik odgovori potvrdno, ubuduće će prijatelji putem tikera automatski i istog momenta biti obavešteni o slušanju svake pesme na Fejsbuku.
Frank Riger, portparol "Haos Kompjuter Kluba" (CCC) smatra da bi novoorganizovani Fejsbuk mogao ozbiljno da podeli "internet-stanovništvo" u dve grupe.
S jedne strane bili bi oni koji rado dele informacije iz svoje svakodnevice i koji smatraju da ne moraju ništa da kriju, dok su sa druge strane oni koji se užasavaju od pomisli da se njihovi poverljivi podaci sakupljaju i ostavljaju digitalne tragove.