Društvena mreža " Google plus" grabi krupnim koracima, sa više od 100 miliona korisnika u svetu, ali je još daleko od toga da konkuriše "Facebook". "Google" čini sve da poveća interesovanje za "Gugl plus" i podstakne korisnike svojih proizvoda da na njemu otvore profil.U tom cilju, "Google" je početkom marta regrupisao pravila o poverljivosti u okviru svojih različitih usluga u jedinstven dokument, što je dalo rezultate.
Društvena mreža " Google plus" grabi krupnim koracima, sa više od 100 miliona korisnika u svetu, ali je još daleko od toga da konkuriše "Facebook".
"Google" čini sve da poveća interesovanje za "Gugl plus" i podstakne korisnike svojih proizvoda da na njemu otvore profil, preneli su danas francuski elektronski mediji.
U tom cilju, "Google" je početkom marta regrupisao pravila o poverljivosti u okviru svojih različitih usluga u jedinstven dokument, što je dalo rezultate, saopštio je suosnivač i izvršni direktor "Google-a" Lari Pejdž.
Iako se usvajanje " Google plus-a" u široj javnosti nastavlja, ta mreža još ne može da konkuriše "Facebook-u" koji je, prema podacima istraživačke kompanije EH (Experian Hitwise), zabeležio sedam milijardi poseta tokom marta, što je ogromna cifra, iako u padu za 15 odsto u odnosu na februar.
Trenutno se dve mreže ne takmiče u istoj "kategoriji".