Skoro osam godina nakon što se pojavio Konkord, proizvođači i dizajneri aviona su predstavili dva nova supersonična aviona na Pariskom aeromitingu. Prvi avion, koji je predstavio proizvođač EADS, će se zvati ZEHST (Zero Emission Hyper Sonyc Transport) i koristiće biogorivo napavljeno od morske trave.Ovaj avion će voziti putnike iznad zemljine atmosfere i drastično će smanjiti vreme putovanja. Očekivana brzina koju će ovaj avion moći da dostigne je oko 5.000 km/h. Jedina mana je što avion neće moći da poleti do 2050.
Skoro osam godina nakon što se pojavio Konkord, proizvođači i dizajneri aviona su predstavili dva nova supersonična aviona na Pariskom aeromitingu.
Prvi avion, koji je predstavio proizvođač EADS, će se zvati ZEHST (Zero Emission Hyper Sonyc Transport) i koristiće biogorivo napavljeno od morske trave. Ovaj avion će vozviti putnike iznad zemljine atmosfere i drastično će smanjiti vreme putovanja. Očekivana brzina koju će ovaj avion moći da dostigne je oko 5.000 km/h. Jedina mana je što avion neće moći da poleti do 2050.
Drugi avion, SonicStar, se najavljuje kao “budućnost letenja“. Proizvodiće ga kompanija Hyper Mach. Taj avion će leteti brzinom dvostruko većom od Konkorda i tako će putnici moći da stignu od Njujorka do Dubaija za dva sata i dvadeset minuta, a da obiđu ceo svet za manje od pet sati, ali će imati samo dvadesetak sedišta. SonicStar će emitovati manje izduvnih gasova i biće znatno manje bučan od običnih aviona.
Ono što predstavlja prednost SonicStar-a u odnosu na ZEHST je to što se očekuje da se on pojavi dosta ranije i to oko 2021. godine.
Tehnologija za pravljenje aviona koji dostižu supersonične brzine postoji, a jedini problem je pokretanje proizvodnje takvih aviona, jer su svote novca potrebne za tako nešto prevelike.