Internet domen po vašoj želji za 185.000 dolara

Bez autora
Jan 09 2012

Uskoro će se dogoditi jedna od najvećih promena u 30-godišnjoj istoriji interneta jer će svako ko ima 185.000 dolara moći da plati promenu imena internet domena prema svojoj želji i zamisli. Trenutno postoji 22 tipa najučestalijih domena kao što su .com, .gov., .org i slično, ali će se ta situacija uvođenjem proširenja imena za domene potpuno izmeniti.Prijavljivanje za promenu domena trajaće do aprila meseca, a zatim će uslediti osmomesečni proces evaluacije. Očekivani broj zahteva za personalizovani domen je 4.000.

Internet domen po vašoj želji za 185.000 dolaraUskoro će se dogoditi jedna od najvećih promena u 30-godišnjoj istoriji interneta jer će svako ko ima 185.000 dolara moći da plati promenu imena internet domena prema svojoj želji i zamisli.

Trenutno postoji 22 tipa najučestalijih domena kao što su .com, .gov., .org i slično, ali će se ta situacija uvođenjem proširenja imena za domene potpuno izmeniti.

Prijavljivanje za promenu domena trajaće do aprila meseca, a zatim će uslediti osmomesečni proces evaluacije. Očekivani broj zahteva za personalizovani domen je 4.000 .

Realizacija ove zamisli počeće već krajem ove nedelje, a među velikim kompanijama koje nameravaju da kupe sopstveni domen su "Ford" i "Pepsi", čiji će domeni u bliskoj budućnosti glasiti .ford, odnosno .pepsi, što će im omogućiti i pokretanje novih veb stranica i sveže mogućnosti na polju promocije.

Međutim, dok je kod jednih interesovanje za promenu domena veliko, ima i onih kompanija koje tvrde da će to imati poguban uticaj na njihovo poslovanje i protive se kupovini personalizovanih domena.

Osim što tvrde da je u pitanju samo nepotrebni trošak, oni koji su protiv ove inovacije ističu i da će sada hakerima i drugim sajber kriminalcima biti mnogo lakše da upadnu u nečiji sistem, ruše veb stranice i vršljaju po sajber prostoru.

Više od 40 vodećih svetskih kompanija poput Koka-kole i Džonson i Džonson su uložile žalbe u kojima navode da će ova mera povećati troškove, zbuniti konzumente i podstaći brojne internet prevare.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik