Internet šalje tv u penziju?

Bez autora
Jun 26 2011

Najnovija istraživanja medija i javnog mnjenja u SAD pokazuju da američka publika, posebno mlađa, sve više naginje internetu, dok televiziju ostavlja u zapećku. Ta aktivnost je posebno prisutna među ljudima uzrasta između 18 i 34 godine.Gledanost televizije je u američkim domaćinstvima u stalnom opadanju za po nekoliko procenata, dok je za isti procenat porasla popularnost gledanja videa na internet-platformama, kao što je „Jutjub“. Potrebu da se obezbedi prisustvo na mreži shvatile su i televizijske korporacije, koje svoje sadržaje takođe predstavljaju na internet-platformama.

Internet šalje TV u penziju?Najnovija istraživanja medija i javnog mnjenja u SAD pokazuju da američka publika, posebno mlađa, sve više naginje internetu, dok televiziju ostavlja u zapećku.

Ta aktivnost je posebno prisutna među ljudima uzrasta između 18 i 34 godine.

Gledanost televizije je u američkim domaćinstvima u stalnom opadanju za po nekoliko procenata, dok je za isti procenat porasla popularnost gledanja videa na internet-platformama, kao što je „Jutjub“.

Potrebu da se obezbedi prisustvo na mreži shvatile su i televizijske korporacije, koje svoje sadržaje takođe predstavljaju na internet-platformama. Međutim, njihov cilj svakako nije bio zamena televizijskog programa zarad onlajn gledanja, već više upućivanje na ono što mogu pratiti na svojim malim ekranima. Nada televizijskih stanica jeste da se dopre do nove publike, da se usmere na „stare dobre medije“, ali i da se istovremeno zadrže prihodi od reklama.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik