iPad krenuo u osvajanje sveta

Bez autora
May 30 2010

Skoro dva meseca posle debija u Sjedinjenim Državama, novi proizvod „Epla” od petka se prodaje i u drugim delovima sveta. Željno isčekujući priliku da i sami isprobaju iPad, brojni fanovi su preplavili prodavnice širom Evrope i Azije.Stotine entuzijasta stajalo je u redu ispred „Epl” prodavnice u centru Londona, kako bi se među prvima dočepali iPada. Sedamnaestogodišnji srednjoškolac Džejk Li bio je prvi u redu. iPad konačno počinje da se prodaje u još devet zemalja, posle jednomesečnog kašnjenja izazvanog neočekivano velikom potražnjom u Sjedinjenim Državama, gde je na tržištu od 3. aprila.

iPad krenuo u osvajanje svetaSkoro dva meseca posle debija u Sjedinjenim Državama, novi proizvod „Epla” od petka se prodaje i u drugim delovima sveta.

Željno isčekujući priliku da i sami isprobaju iPad, brojni fanovi su preplavili prodavnice širom Evrope i Azije.

Stotine entuzijasta stajalo je u redu ispred „Epl” prodavnice u centru Londona, kako bi se među prvima dočepali iPada. Sedamnaestogodišnji srednjoškolac Džejk Li bio je prvi u redu.

„Teško mi je da priznam, ali ovde sam od juče popodne. Skoro 20 sati”, kaže za „Glas Amerike” (VOA) Džejk.

iPad konačno počinje da se prodaje u još devet zemalja, posle jednomesečnog kašnjenja izazvanog neočekivano velikom potražnjom u Sjedinjenim Državama, gde je na tržištu od 3. aprila.

U početku, mnogi nisu verovali da će ovaj uređaj biti uspešan kao iPhone, ali je iPad brže nego svoj prethodnik dostigao cifru od milion prodatih primeraka u SAD.

Stiven Fraj je glumac, voditelj i -najpoznatiji britanski tehnofil. „Svaki put kada ’Epl’ izađe s novim proizvodom, prvi odgovor tehnološke bologsfere je uvek negativan, jer niko ne može da poveruje da će se ponoviti tako veliki uspeh. Tačno se sećam kako su na izlazak uređaja iPhone reagovali neki takozvani stručnjaci”, kaže Fraj.

Tom Danmor je jedan od urednika u tehnološkom časopisu „Staf”. Na pitanje ima li „Epl” još nešto što treba da dokaže, Danmor odgovara:

„Pravo pitanje je ima li ’Epl’ razloga da dokazuje bilo šta. Izgleda da firma ređa uspeh za uspehom. Svi kao da čekaju da u jednom trenutku naprave grešku, ali oni to ne čine”.

Međutim, da li je veće svakako i bolje? Kristijan Lindholm je izvršni direktor dizajnerske agencije „Fjord” i izuzetno je cenjen u svetu mobilnih uređaja, pošto je dizajnirao nekada široko rasporstranjeni interfej Navi za „Nokiju”.

„Mi u ’Fjordu’ verujemo da korisnici uvek teže najvećem mogućem ekranu, tako da veće jeste bolje, a iPad je najveći mobilni ekran i mogao bi da nas iznenadi i da ponovo pretvori telefon u uređaj koji je primaran za razgovor, dok će se ostale stvari raditi na iPadu. Taj prelazak je u stvari vrlo uzbudljiv”, kaže Lindholm.

Pošto je upravo preuzeo primat od „Majkrosofta” kao najvrednija tehnološka kompanija na svetu, moglo bi se reći da je „Epl” imao još jednu sjajnu nedelju.

S obzirom na to da bi Stiv Džobs, izvršni direktor kompanije, trebalo da održi uvodnu reč na predstojećoj Svetskoj konferenciji pronalazača, „Epl” fanatici, po svemu sudeći, neće još dugo morati da čekaju na novu viziju svog omiljenog proizvođača.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik