Stručnjaci su izdvojili nekoliko načina kako da ostvarite profit preko najpopularnije društvene mreže na svetu - Fejsbuka.S obzirom da na svetu ima preko 800 miliona korisnika "Fejbuka" (Facebook), a kod nas taj broj iznosi skoro četiri miliona onda bi možda trebalo razmisliti o tome da se napravi profit preko ove društvene mreže.
Stručnjaci su izdvojili nekoliko načina kako da ostvarite profit preko najpopularnije društvene mreže na svetu - Fejsbuka.
S obzirom da na svetu ima preko 800 miliona korisnika "Fejbuka" (Facebook), a kod nas taj broj iznosi skoro četiri miliona onda bi možda trebalo razmisliti o tome da se napravi profit preko ove društvene mreže. Evo kako:
Klasičan marketing
Ukoliko ne želite ništa komplikovano i što zahteva previše vremena za održavanje, najjednostavniji način je upravo preko standardne "Fejsbuk" platforme koja će zainteresovane strane odvesti direktno na sajt.
Fanovi
Ovo je odličan način reklamiranja svojih proizvoda, pošto fanovi u svom "Njuz fidu" (News feed) dobijaju sve informacije. Samo linkujte željeni sajt, zainteresujte ih informacijama i imaćete posetioce. Ipak ovo je dosta zahtevniji način reklamiranja, jer je potrebno održavati tu stranicu. Takođe, broj korisnika originalnost sajta će se povećavati.
Reklame i elektronska pošta
Preko pomenutih reklama, navedete klijenta da se "pretplati" na vašu mejling listu i povremeno ga obevaštavate o popustima, akcijama i sličnim stvarima koje se tiču vašeg biznisa.
Reklame i SMS
Kod nas još uvek nije zaživeo ovaj način reklamiranja, ali vrlo je moguće da će u skorijoj budućnosti naći primenu. Naime, kada neki korisnik vidi promociju preko "Fejsbuka", prijavi se na nju preko sms poruke, dobije potvrdan odgovor i sa tom porukom poseti radnju u kojoj ima popust.